12.01.2011 r. - renowacja budynku Ratusza w Kołobrzegu - etap I

28 grudnia 2010
BZ-3410-2.II-17/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
renowacja budynku Ratusza w Kołobrzegu - etap I

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Armii Krajowej 12 (budynek Ratusza) pok. nr 22, tel. (94) 35-51-541 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Czesław Stoma - Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg. Koszt specyfikacji wynosi 100 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: Renowacja budynku Ratusza w Kołobrzegu - etap I, obejmująca roboty związane z zabezpieczeniem technicznym zębców attyki oraz ścian szczytowych ratusza, remontem pokrycia dachowego i wieży ratusza. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 12.01.2011r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 12.01.2011r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.45.30.00-7
  • Termin realizacji zamówienia: 30.11.2011r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 13 poz.759 z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • przedłożą Formularz Ofertowy na załączniku nr 1 do SIWZ
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia;
  • przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • przedłożą Formularz Cenowy na załączniku nr 3 do SIWZ;
  • wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku, innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku opłaty polisy przelewem, należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu);
  • przedłożą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoba Kierownika Budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wymagane przepisami prawa budowlanego do wykonania zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC (załącznik nr 4 do SIWZ);
  • przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dokumenty potwierdzające wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającą na wykonaniu renowacji ścian zewnętrznych obiektu wpisanego do rejestru zabytków, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania odpowiednimi dokumentami) - załącznik nr 5.

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 28.12.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 420422 - 2010

PREZYDENT MIASTA
Janusz Gromek

Opracowała: mgr inż. Marta Łukaszewicz
inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581


Remont - dach

5.2 MBPobierzPodgląd pliku

Remont - attyki

3.1 MBPobierzPodgląd pliku

Zestaw nr 3 pytań i odpowiedzi z dnia 15.01.2011 r.

125 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Zestaw nr 2 pytań i odpowiedzi z dnia 15.01.2011 r.

118 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Zestaw nr 1 pytań i odpowiedzi z dnia 11.01.2011 r.

131 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

- załączniki do odpowiedzi nr 1

1.3 MBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla remontu dachu budynku ratusza

572 KBPobierzPodgląd pliku

Dokumentacja fotograficzna

1.3 MBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

301 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

97 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

402 KBPobierzPodgląd pliku

Zestawienie dokumentacji projektowej

57 KBPobierzPodgląd pliku