15.03.2010 r. - termomodernizacja Przedszkola nr 8 w Kołobrzegu
25 lutego 2010
BZ-3410-2.II-4/10
OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
termomodernizacja Przedszkola nr 8 w Kołobrzegu
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12 (były budynek ZUS) pok. nr 20, tel. (094) 35-51-541 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Justyna Greczyńska - Podinspektor Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg. Koszt specyfikacji wynosi 56 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiot zamówienia jest: „Termomodernizacja Przedszkola nr 8 w Kołobrzegu”. Powierzchnia zabudowy przedszkola: 451m2, powierzchnia użytkowa budynku 1162m2, kubatura budynku 4632m3. W ramach prac należy wykonać: 1. Branża budowlana, w tym: roboty rozbiórkowe, docieplenie ścian zewnętrznych i połaci dachowej oraz wykonanie kolorystyki elewacji, remont wiaty nad wejściem, montaż kratek wentylacyjnych w ścianach zewnętrznych do wentylacji stropodachu, osuszanie ścian fundamentowych, nałożenie izolacji powłokowej z masy bitumicznej, wykonanie cokołu z tynku mozaikowego wys. 15 cm, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, obróbki blacharskie zabezpieczające zakończenie styropianu od góry, remont posadzek w komunikacji i sali ogólnej na parterze budynku. 2. Branża sanitarna, w tym: przebudowa instalacji wodociągowej wraz z instalacją solarną, przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, przebudowa węzła cieplnego, przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej, wymiana kanalizacji sanitarnej, wymiana instalacji gazowej wraz z przyłączem gazowym. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 15.03.2010r. do godz. 9:30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 15.03.2010 r. o godz.10:00
• Kod CPV - 45.21.41.00-1
Termin realizacji zamówienia: 15.08.2010 r.
Termin związania ofertą - 30 dni
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%
Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zmianami) oraz, którzy:
przedłożą Formularz Ofertowy na załączniku nr 1 do SIWZ
przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
przedłożą dowód wniesienia wadium
przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
przedłożą Formularz Cenowy na załączniku nr 3 do SIWZ
wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00zł (w przypadku opłaty polisy przelewem, należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu)
przedłożą odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz kierowników robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie ograniczonym, wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC
przedłożą dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonano co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu docieplenia i remontu budynku użyteczności publicznej o powierzchni docieplenia minimum 500 m2 oraz przebudowie c.o. i przebudowie węzła cieplnego o wartości minimum 300.000 zł. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami
przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (na kwotę minimum 500 tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 25.02.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 39925 - 2010
Prezydent Miasta
Janusz Gromek
Załączniki
23 MB
Pytania i odpowiedzi (zestaw II) - 09.03.2010 r.
50 KB
Pytania i odpowiedzi (zestaw I) - 03.03.2010 r.
32 KB
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
247 KB
Opis
95 KB
Umowa - projekt
144 KB
Zestawienie Dokumentacji Projektowej
77 KB
Źródło informacji: Tomasz Kolasa, Data źródła: 2010.02.25, 17:52, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2010.02.25, 17:53, Historia zmian