15.03.2010 r. - termomodernizacja Przedszkola nr 8 w Kołobrzegu

25 lutego 2010
BZ-3410-2.II-4/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
termomodernizacja Przedszkola nr 8 w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12 (były budynek ZUS) pok. nr 20, tel. (094) 35-51-541 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Justyna Greczyńska - Podinspektor Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg. Koszt specyfikacji wynosi 56 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiot zamówienia jest: „Termomodernizacja Przedszkola nr 8 w Kołobrzegu”. Powierzchnia zabudowy przedszkola: 451m2, powierzchnia użytkowa budynku 1162m2, kubatura budynku 4632m3. W ramach prac należy wykonać: 1. Branża budowlana, w tym: roboty rozbiórkowe, docieplenie ścian zewnętrznych i połaci dachowej oraz wykonanie kolorystyki elewacji, remont wiaty nad wejściem, montaż kratek wentylacyjnych w ścianach zewnętrznych do wentylacji stropodachu, osuszanie ścian fundamentowych, nałożenie izolacji powłokowej z masy bitumicznej, wykonanie cokołu z tynku mozaikowego wys. 15 cm, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, obróbki blacharskie zabezpieczające zakończenie styropianu od góry, remont posadzek w komunikacji i sali ogólnej na parterze budynku. 2. Branża sanitarna, w tym: przebudowa instalacji wodociągowej wraz z instalacją solarną, przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, przebudowa węzła cieplnego, przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej, wymiana kanalizacji sanitarnej, wymiana instalacji gazowej wraz z przyłączem gazowym. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 15.03.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 15.03.2010 r. o godz.10:00

  • • Kod CPV - 45.21.41.00-1
  • Termin realizacji zamówienia: 15.08.2010 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • przedłożą Formularz Ofertowy na załączniku nr 1 do SIWZ
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • przedłożą dowód wniesienia wadium
  • przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
  • przedłożą Formularz Cenowy na załączniku nr 3 do SIWZ
  • wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00zł (w przypadku opłaty polisy przelewem, należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu)
  • przedłożą odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz kierowników robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie ograniczonym, wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC
  • przedłożą dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonano co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu docieplenia i remontu budynku użyteczności publicznej o powierzchni docieplenia minimum 500 m2 oraz przebudowie c.o. i przebudowie węzła cieplnego o wartości minimum 300.000 zł. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami
  • przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (na kwotę minimum 500 tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 25.02.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 39925 - 2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek


Załączniki

23 MBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi (zestaw II) - 09.03.2010 r.

50 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi (zestaw I) - 03.03.2010 r.

32 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

247 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Opis

95 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Umowa - projekt

144 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Zestawienie Dokumentacji Projektowej

77 KBPobierz na dyskPodgląd pliku