Porządek obrad V sesji Rady Miasta Kołobrzeg, która odbędzie się w dniu 10 marca 2011 roku o godz. 10.00 w dużej sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg - ulica Ratuszowa 13.

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Wręczenie odznaczeń państwowych mieszkańcom Kołobrzegu oraz Złotej Odznaki Naczelnej Rady Zrzeszeń Handlu i Usług Prezydentowi Miasta.
  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z wykonania uchwał Rady oraz informacje o przeprowadzonych przetargach.
  4. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Miasto Kołobrzeg na lata 2011-2030,
    2. zmian w budżecie Gminy Miasto Kołobrzeg na 2011 r.,
    3. zaciągnięcia kredytów i pożyczek długoterminowych w roku 2011,
    4. ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych,
    5. ustalenia opłat z tytułu działalności świadczonej przez Żłobek "KRASNAL" w Kołobrzegu prowadzony przez Gminę Miasto Kołobrzeg,
    6. trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Gminie Miasto Kołobrzeg oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania,
    7. zmieniająca uchwałę w sprawie określenia liczby punktów sprzedaży napojów zawierających powyżej 4,5% alkoholu (z wyjątkiem piwa), przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży jak i w miejscu sprzedaży, oraz zasad usytuowania na terenie miasta Kołobrzeg miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych,
    8. przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Kołobrzeg "5-Trzebiatowska" dla obszaru położonego w rejonie ulic Obozowa i Wesoła,
    9. wydania opinii o lokalizacji kasyna gry w Kołobrzegu,
    10. wyznaczenia lokalizacji punktów handlowych w strefie ochronnej "A" Uzdrowiska Kołobrzeg na rok 2011,
    11. sprzedaży działek nr 66/69 i 68/1, położonych w obrębie 10 miasta Kołobrzeg przy ul. Jedności Narodowej,
    12. sprzedaży działki nr 633 obręb 17, położonej w Kołobrzegu róg ulic Makuszyńskiego i Bajecznej,
    13. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Złotej (dz. nr 38/11 o pow. 0,0077 ha),
    14. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Wylotowej (dz. nr 375 o pow. 0,0342 ha),
    15. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Stoczniowej (dz. nr 4/107 o pow. 0,0061 ha),
    16. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Unii Lubelskiej (dz. nr 187/27 o pow. 0,0030 ha),
    17. oddania w dzierżawę, na okres 2 lat części działki nr 386 obręb 13, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka nr 386/A, położonej przy ul. Słowińców w Kołobrzegu,
    18. oddania w wieloletnią dzierżawę, na okres 8 lat, części działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Bałtyckiej 36,
    19. oddania na wieloletnią dzierżawę, na okres do 31.12.2018 r. działek nr 3/6 i 4/1 obręb 2 położonych w Parku im. Jedności Narodowej w Kołobrzegu,
    20. oddania w wieloletnią dzierżawę na okres 15 lat, działki nr 4/4 obręb 2, o powierzchni 154 m2, położonej w Parku im. Jedności Narodowej w Kołobrzegu,
    21. oddania w wieloletnią dzierżawę, na okres 9 lat części działki nr 2/11 obręb 20 położonej przy ul. Koszalińskiej w Kołobrzegu,
    22. wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym przyziemia Sali Rycerskiej w Kołobrzegu,
    23. oddania w najem lokalu użytkowego położonego w Kołobrzegu przy ul. Drzymały 8,
    24. zmieniająca uchwałę w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasto Kołobrzeg,
    25. założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Gminy Miasto Kołobrzeg,
    26. rozpatrzenia wniosku mieszkanki Kołobrzegu o powołanie komisji doraźnej.
  5. Przedstawienie sprawozdania Komisji Rewizyjnej z kontroli problemowej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Kołobrzeg - zbycie nieruchomości w 2010 r. oraz podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wniosków Komisji Rewizyjnej z kontroli problemowej w Wydziale Nieruchomości Urzędu Miasta Kołobrzeg w zakresie zbywania nieruchomości w roku 2010.
  6. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności między sesjami.
  7. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  8. Wolne wnioski i informacje.
  9. Zamknięcie sesji.

punkt 4 podpunkt 1

93 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 2

87 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 3

48 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 4

35 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 5

118 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 6

49 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 7

77 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 8

2.0 MBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 9

25 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 10

50 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 11

37 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 12

34 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 13

44 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 14

47 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 15

39 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 16

41 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 17

32 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 18

36 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 19

28 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 20

31 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 21

35 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 22

37 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 23

29 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 24

33 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 25

720 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 26

30 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5

31 KBPobierzPodgląd pliku

porządek sesji

30 KBPobierzPodgląd pliku

Protokół z sesji

462 KBPobierzPodgląd pliku