Porządek XXVI sesji Rady Miasta | 27.11.2008 r.

Porządek obrad XXVI sesji Rady Miasta Kołobrzeg, która odbędzie się w dniu 27 listopada 2008 roku o godz. 10.00 w dużej sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg, ulica Ratuszowa 13.

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Sprawozdanie Prezydenta z wykonania uchwał Rady oraz informacje o przeprowadzonych przetargach.
  3. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. zmian w budżecie Gminy Miasto Kołobrzeg na 2008 r.
    2. zmieniająca uchwałę Nr XXIV/342/08 Rady Miasta Kołobrzeg z dnia 16 września 2008 roku w sprawie ustalenia maksymalnej wysokości pożyczek i poręczeń udzielanych przez Prezydenta Miasta Kołobrzeg w roku budżetowym 2008
    3. utworzenia rachunku dochodów własnych, ustalenia źródeł dochodów własnych i ich przeznaczenia w Żłobku "KRASNAL" prowadzonym przez Gminę Miasto Kołobrzeg
    4. zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na obszarze Miasta Kołobrzeg i Gminy Kołobrzeg
    5. ustalenia opłat z tytułu działalności świadczonej przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Kołobrzeg
    6. określenia liczby przeznaczonych do wydania nowych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką w 2009 roku
    7. odpłatnego nabycia lokali mieszkalnych
    8. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Kiemliczów
    9. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Stanisława Wyspiańskiego
    10. oddania w wieloletnią dzierżawę zabudowanych działek nr 357/1 obręb 2 i nr 357/2 obręb 2, położonych w Kołobrzegu przy ulicy Wylotowej 80A
    11. oddania w dzierżawę na okres 3 lat, części działki nr 135 obręb 12, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka nr 135/A, położonej w Kołobrzegu na Skwerze Pionierów
    12. oddania w dzierżawę na okres 3 lat, działki nr 74/4 obręb 12, położonej w Kołobrzegu przy ul. Okopowej
    13. oddania w dzierżawę na okres 2 lat, części działki nr 56 obręb 12, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka nr 56/B, 56/D i 56/E, położonej w Kołobrzegu przy ul. Unii Lubelskiej
    14. zmiany uchwały Nr XXV/326/04 Rady Miejskiej w Kołobrzegu z dnia 13 lipca 2004 r. w sprawie rozwiązania prawa użytkowania wieczystego i sprzedaży nieruchomości
    15. przyjęcia "Strategii rozwoju kultury w Kołobrzegu do roku 2020", 16 uchwalenia "Strategii promocji miasta Kołobrzeg. Programu Operacyjnego: Kołobrzeg Znany i Otwarty"
    16. uchwalenie "Strategii promocji miasta Kołobrzeg. Programu Operacyjnego: Kołobrzeg Znany i Otwarty"
    17. połączenia samorządowych instytucji kultury i utworzenia instytucji kultury "Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu"
    18. szczegółowych zasad i trybu przyznawania i pozbawiania oraz wysokości stypendiów sportowych dla zawodników osiągających wysokie wyniki sportowe we współzawodnictwie międzynarodowym lub krajowym
    19. realizacji zadań wynikających z "Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest stosowanych na terytorium Polski"
    20. zaopiniowania lokalizacji ośrodka gier w Kołobrzegu
    21. rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Kołobrzeg
  4. Sprawy Komisji Rady:
    1. przedstawienie sprawozdania Komisji Rewizyjnej z kontroli problemowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu oraz podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wniosków Komisji Rewizyjnej z kontroli problemowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu - przychody i wydatki w latach 2006 - 2007
    2. przedstawienie sprawozdania Komisji Rewizyjnej z kontroli kompleksowej Straży Miejskiej w Kołobrzegu, rok 2007 i 2008 (stan na dzień kontroli) oraz podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wniosku Komisji Rewizyjnej z kontroli kompleksowej Straży Miejskiej w Kołobrzegu, rok 2007 i 2008 (stan na dzień kontroli)
    3. podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wniosków Komisji Uzdrowiskowej Rady Miasta Kołobrzeg
  5. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  6. Wolne wnioski i informacje.
  7. Zamknięcie sesji.


punkt 4 podpunkt 3 porządku obrad XXVI sesji.doc

32 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 2 porządku obrad XXVI sesji.doc

29 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 1 porządku obrad XXVI sesji.doc

35 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpounkt 21 projekt uchwały w spr. skargi Pani Haliny Drobnik.doc

26 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 20 porządku obrad XXVI sesji.doc

24 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 19 porzadku obrad XXVI sesji.doc

38 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 18 porządku obrad XXVI sesji.doc

70 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 17 porządku obrad XXVI sesji.doc

62 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 16 porządku obrad XXVI sesji.doc

12.2 MBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 15 porządku obrad XXVI sesji.doc

312 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 14 porządku obrad XXVI sesji.doc

28 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 13 porządku obrad XXVI sesji.doc

42 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 12 porządku obrad XXVI sesji.doc

38 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 11 porządku obrad XXVI sesji.doc

40 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 10 porządku obrad XXVI sesji.doc

43 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 9 porządku obrad XXVI sesji.doc

43 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 8 porządku obrad XXVI sesji.doc

38 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 7 porządku obrad XXVI sesji.doc

87 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 6 porządku obrad XXVI sesji.doc

31 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 5 porządku XXVI sesji.doc

43 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 4 porządku obrad XXVI sesji.doc

47 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 3 porządku obrad XXVI sesji.doc

28 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 2 porzadku obrad XXVI sesji.doc

28 KBPobierzPodgląd pliku

Zał 4 WPI na 27.11.2008.xls

119 KBPobierzPodgląd pliku

Zał 3 wynik 27.11.2008.xls

114 KBPobierzPodgląd pliku

zał 2 zmiana wydatków 27.11.2008 .xls

32 KBPobierzPodgląd pliku

Zał 1 zmiana dochodów 27.11.2008.xls

21 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 1 porządku obrad XXVI sesji .doc

64 KBPobierzPodgląd pliku

porządek obrad XXVI sesji.doc

28 KBPobierzPodgląd pliku