Porządek XXXV sesji Rady Miasta | 29.06.2009 r.

Porządek obrad XXXV sesji Rady Miasta Kołobrzeg, która odbędzie się w dniu 29 czerwca 2009 roku o godz. 10.00 w dużej sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg, ulica. Ratuszowa 13.

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z wykonania uchwał Rady oraz informacje o przeprowadzonych przetargach
  3. Informacja dotycząca realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa dostępności do Portu Kołobrzeg od strony lądu (drogi i kolej) - Etap I, II i III
  4. Informacje o inwestycjach i remontach realizowanych w mieście
  5. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. zmian w budżecie Gminy Miasto Kołobrzeg na 2009 r.
      1. zatwierdzenia zmiany rocznego planu finansowego Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na rok 2009
    2. zaciągnięcia zobowiązania w zakresie realizacji zadania Gminy Miasto Kołobrzeg w 2010 r.
    3. zaciągnięcia zobowiązań wykraczających poza rok budżetowy
    4. budowy i eksploatacji elektrociepłowni w Kołobrzegu
    5. procedury uchwalania budżetu oraz rodzajów i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu Gminy Miasto Kołobrzeg
    6. zmieniająca uchwałę w sprawie procedury uchwalania budżetu oraz rodzajów i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu (projekt Komisji ds. Budżetowo - Gospodarczych)
    7. zmieniająca uchwałę w sprawie procedury uchwalania budżetu oraz rodzajów i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu (projekt Klubu Radnych Prawa i Sprawiedliwości z CentroPrawicą Razem)
    8. sprzedaży działki nr 225/7 obręb 11, położonej w Kołobrzegu przy ulicy Świętego Macieja
    9. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Henryka Sienkiewicza
    10. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Rybackiej
      1. nabycia i zamiany nieruchomości
    11. zatwierdzenia do realizacji przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołobrzegu projektu "Klub Integracji Społecznej animatorem lokalnej przedsiębiorczości społecznej", współfinansowanego ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej
    12. zatwierdzenia do realizacji przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołobrzegu projektu "Akcja - reakcja: wiedza, spółdzielnia, praca", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    13. przyjęcia Programów Operacyjnych: Perła Uzdrowisk do roku 2013, Piękniejszy Kołobrzeg do roku 2013; Mieszkać w Kołobrzegu do roku 2013; Zielony Kołobrzeg do roku 2013; Przedsiębiorczy Kołobrzeg do roku 2013; Społeczeństwo Obywatelskie, Edukacja i Sport do roku 2013
    14. przyjęcia "Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami na lata 2009 - 2012"
    15. nadania Księdzu Prałatowi Józefowi Słomskiemu tytułu "Honorowy Obywatel Kołobrzegu"
    16. odwołania i powołania przedstawiciela Rady Miasta Kołobrzeg do Rady Społecznej Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kołobrzegu
  6. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności między sesjami
  7. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi
  8. Wolne wnioski i informacje
  9. Zamknięcie sesji

Uwaga: Zgodnie z art. 20 ust. 5 ustawy o samorządzie gminnym na wniosek Prezydenta Miasta do porządku obrad w punkcie 5 jako podpunkt 1a wprowadziłam projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia zmiany rocznego planu finansowego Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na rok 2009 oraz jako podpunkt 10a projekt uchwały w sprawie nabycia i zamiany nieruchomości.



punkt 5 podpunkt 5.doc

69 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 16.doc

24 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 15.doc

24 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 14 załącznik nr 1.doc

0.9 MBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 14.doc

36 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 13 załącznik nr 6.doc

117 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 13 załącznik nr 5.doc

175 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 13 załącznik nr 4.doc

386 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 13 załącznik nr 3.doc

198 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 13 załącznik nr 2.doc

220 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 13 załącznik nr 1.doc

555 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 13.doc

38 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 12.doc

34 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 11.doc

33 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 10a.doc

35 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 10.doc

45 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 9.doc

41 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 8.doc

34 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 7.doc

27 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 6.doc

29 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 4.doc

27 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 3.doc

34 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 2.doc

33 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 1a.doc

58 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 1 załącznik nr 3.xls

28 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 1 załącznik nr 2.xls

25 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 1 załącznik nr 1.xls

18.0 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 5 podpunkt 1.doc

42 KBPobierzPodgląd pliku