Porządek XXXVII sesji Rady Miasta | 29.09.2009 r.

Porządek obrad XXXVII sesji Rady Miasta Kołobrzeg, która odbędzie się w dniu 29 września 2009 roku o godz. 10.00 w dużej sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg, ulica Ratuszowa 13.

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
  2. Wręczenie nagrody Prezydentowi Miasta Kołobrzeg przez Prezesa Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
  3. Panel szkoleniowy dotyczący możliwości tworzenia miejsc pracy w Kołobrzegu w ramach ekonomii społecznej/ spółdzielnie socjalne. Prowadzący Janusz Sulczewski, Wiceprezes Żarskiej Spółdzielni Socjalnej w Żarach
  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z wykonania uchwał Rady oraz informacje o przeprowadzonych przetargach
  5. Informacja Prezydenta Miasta o przebiegu wykonania budżetu Gminy Miasto Kołobrzeg za I półrocze 2009 r.
  6. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. zmian w budżecie Gminy Miasto Kołobrzeg na 2009 r.
    2. sprzedaży działki nr 46 obręb 5, położonej w Kołobrzegu przy ulicy Tadeusza Kościuszki
    3. sprzedaży działki nr 149/19 obręb 12, położonej w Kołobrzegu przy Alei I Armii Wojska Polskiego
    4. sprzedaży działek położonych w Kołobrzegu przy ul. Artyleryjskiej
    5. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Jana Brzechwy
    6. oddania w dzierżawę na okres 9 lat, części działek nr 283/15 i 284 obręb 11, położonych przy ulicy Trzebiatowskiej w Kołobrzegu
    7. nieodpłatnego nabycia nieruchomości gruntowych
    8. wymagań, jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
    9. pozbawienia drogi dotychczasowej kategorii drogi gminnej
    10. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutu Zakładowi Budżetowemu Przedszkoli Miejskich w Kołobrzegu
    11. likwidacji zakładu budżetowego o nazwie Zakład Budżetowy Przedszkoli Miejskich w Kołobrzegu celem przekształcenia go w jednostkę budżetową o nazwie Zespół Obsługi Przedszkoli Miejskich
    12. ustalenia formy organizacyjno - prawnej przedszkoli publicznych Gminy Miasto Kołobrzeg oraz nadania im statutów
    13. trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów o uprawnieniach szkół publicznych prowadzonych na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg przez osoby fizyczne lub prawne inne niż jednostka samorządu terytorialnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania
    14. przyjęcia "Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami na lata 2009 - 2012"
    15. zmieniająca uchwałę Nr V/31/07 Rady Miasta Kołobrzeg z dnia 15 stycznia 2007 r. w sprawie wyznaczenia delegata do stowarzyszenia "Związek Miast i Gmin Morskich"
    16. oświadczenia w przedmiocie rozliczenia opłaty adiacenckiej
    17. uchwalenia Ordynacji Wyborczej do Rad Osiedli
    18. rozpatrzenia skargi Pana Mariusza Szymańskiego na Prezydenta Miasta Kołobrzeg
    19. wniosku do budżetu Gminy Miasto Kołobrzeg na 2010 r. w zakresie realizacji zadania własnego
  7. Sprawy Komisji Rewizyjnej:
    1. przedstawienie sprawozdania z kontroli problemowej Żłobka "KRASNAL" w Kołobrzegu - dochody i wydatki oraz podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wniosków Komisji Rewizyjnej z tej kontroli
    2. przedstawienie sprawozdania z kontroli problemowej prowadzonych postępowań administracyjnych, o których mowa w art. 83-89 ustawy o ochronie przyrody, w latach 2002 - 2008, w Wydziale Komunalnym Urzędu Miasta Kołobrzeg - Referat Inżynierii i Ochrony Środowiska oraz podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wniosków Komisji Rewizyjnej z tej kontroli
  8. Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu za rok 2008
  9. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności między sesjami
  10. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi
  11. Wolne wnioski i informacje
  12. Zamknięcie sesji.

punkt 6 podpunkt 1

52 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 1 załącznik 1

19.0 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 1 załącznik 2

38 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 1 załącznik 3

140 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 2

32 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 3

35 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 4

40 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 5

41 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 6

41 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 6 załącznik 1

97 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 7

31 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 8

55 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 9

45 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 10

35 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 11

71 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 12

49 KBPobierzPodgląd pliku

- statut PM Nr 1

110 KBPobierzPodgląd pliku

- statut PM Nr 2

103 KBPobierzPodgląd pliku

- statut PM Nr 3

102 KBPobierzPodgląd pliku

- statut PM Nr 6

99 KBPobierzPodgląd pliku

- statut PM Nr 7

99 KBPobierzPodgląd pliku

- statut PM Nr 8

102 KBPobierzPodgląd pliku

- statut PM Nr 10

100 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 13

68 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 13 załącznik 1

140 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 13 załącznik 2

55 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 13 załącznik 3

52 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 13 załącznik 4

50 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 14

35 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 14 załącznik 1

1.5 MBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 15

27 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 16

26 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 17

86 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 18

30 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 6 podpunkt 19

28 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 7 podpunkt 1

26 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 7 podpunkt 2

36 KBPobierzPodgląd pliku