21,08,2008 r. - przetarg nieograniczony na remont dachu wraz z ociepleniem na budynku Przedszkola nr 6 ul. Kościuszki 12 w Kołobrzegu

30 lipca 2008
BZ- 341-1/3/2/08

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony na:
remont dachu wraz z ociepleniem na budynku Przedszkola nr 6 ul. Kościuszki 12 w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Zakładzie Budżetowym Przedszkoli Miejskich (ZBPM) w Kołobrzegu ul. Borzymowskiego 8, tel. (094) 3549755 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Barbara Rolska, e-mail: przetargi@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać przelewem na konto ZBPM: 97 1020 2821 0000 1002 0024 5340 lub gotówką w ZBPM, ul. Borzymowskiego 8 w Kołobrzegu. Przedmiotem zamówienia są:

  1. Roboty rozbiórkowe, w tym:
    1. w miejscu klapy oddymiającej - rozbiórka pokrycia z papy i elementów konstrukcyjnych stropodachu
    2. rozbiórka obróbek blacharskich, instalacji odgromowej
    3. częściowe zbicie tynków z kominów
  2. Roboty remontowe zewnętrzne, w tym:
    1. montaż klapy oddymiającej
    2. montaż ocieplenia ze styropianu
    3. wykonanie obróbek blacharskich
    4. ułożenie pokrycia z papy termozgrzewalnej
    5. montaż instalacji odgromowej

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 21.08.2008r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 21.08.2008 r. o godz.10:00.

  • Kod CPV - 45.21.42.00-2
  • Termin realizacji zamówienia: 20.10.2008r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655) oraz którzy:

  • Przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  • Przedłożą dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na pokryciu dachów papą termozgrzewalną, o powierzchni minimum 600m2. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami
  • Przedłożą odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia konstrukcyjno-budowlane w ograniczonym zakresie do kierowania zamówieniem wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 30.07.2008r. pod numerem 175777-2008

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ tel. 094 35 51 581



Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc

181 KBPobierzPodgląd pliku

Rysunki wykonawcze.pdf

271 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Przedmiar robót.pdf

82 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Dokumentacja techniczna.doc

24 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja techniczna.doc

387 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa.doc

98 KBPobierzPodgląd pliku

Opis.doc

50 KBPobierzPodgląd pliku