13.11.2009 r. - rewitalizację Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - przebudowa ulicy Rodziewiczówny

22 października 2009
BZ.I.341-0/2/17/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
rewitalizację Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - przebudowa ulicy Rodziewiczówny

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-604 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Agata Ulewicz - Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg, e-mail: a.ulewicz@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 320 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. W ramach zamówienia należy wykonać: Część A: Przebudowa ul. Marii Rodziewiczówny oraz budowa i w części przebudowa istniejącego ciągu rekreacyjnego w parku im. Stefana Żeromskiego na działkach 44/2, 46, 47, 66/3 obręb 4 oraz na działce nr 2/6 obręb 5.1. Nawierzchnie: 1) z płyt kamiennych granitowych o gr. 8cm na podsypce cem..- piask. w ilości ok. 5.680m2; 2) z kostki kamiennej nieregularnej o wys. 8cm na podsypce żwirowej (bez kosztu kostki) w ilości ok. 270m2; 3) z mieszanek mineralno-żywicznych o gr. 2,5cm w ilości ok. 5.500m2; 4) mineralna o łącznej gr. 8cm w ilości ok. 800m2. 2. Rurociągi z rur PCW-U o średnicy zewn.: 160mm - 105m; 200mm - 45m; 250mm - 82m. Studnia rewizyjna z kręgów betonowych o śr.1000mm i głęb.3m - 11szt. Studzienka z rusztem żeliwnym - 18szt. Korytka odwadniające z rusztem żeliwnym - 856m. Oświetlenie terenu. Zieleń i mała architektura. Część B: Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Marii Rodziewiczówny w Kołobrzegu (odcinek od ul. A. Mickiewicza do ul. C.K. Norwida).1. Rurociągi z tworzyw sztucznych (PE) o średnicy zewn.: 25mm - 6,5m; 32mm - 35m;2. Rurociągi z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej: 63mm - 11m; 90mm - 74,5m; 110mm - 75m; 315mm - 911m.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 13.11.2009 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 13.11.2009 r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.00-1; 45.23.13.00-8
  • Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.10.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy P. z. p.
  • Przedłożą dowód wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
  • Przedłożą Formularz cenowy
  • Przedłożą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i posiada ubezpieczenie OC z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 3.000.000zł (słownie: trzy miliony złotych)
  • Przedłożą odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba , która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC - zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (art.6.1 ustawy z dnia 15.12.2000r. Dz. U. nr 5 z 2001r. poz. 42 z późn. zm)
  • Przedłożą dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonano co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z płyt kamiennych granitowych o powierzchni minimum 1500m2. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami - zgodnie z § 1 ust 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 (Dz.U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
  • Przedłożą oświadczenie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2.500.000 zł

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 22.10.2009 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 368672 - 2009

Zastępca Prezydenta
Tomasz Tamborski

PROJEKT JEST WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ, ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO

Opracowała: Edyta Majewska, inspektor BZ, tel. 094 35 51 581

ZAŁĄCZNIKI:
 - załącznik nr 1 (11 MB)
 - załącznik nr 2 (8 MB)
 - załącznik nr 3 (44 MB)
 - załącznik nr 4 (19 MB)

Pytania i odpowiedzi z dnia 20.11.2009 r. - zestaw piąty

245 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 19.11.2009 r. - zestaw trzeci

241 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 17.11.2009 r. - zestaw trzeci

228 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 13.11.2009 r. - zestaw trzeci

245 KBPobierzPodgląd pliku

- załącznik do zestawu trzeciego

592 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 06.11.2009 r. - zestaw drugi

239 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 03.11.2009 r. - zestaw pierwszy

87 KBPobierzPodgląd pliku

- załączniki do zestawu pierwszego

1.1 MBPobierzPodgląd pliku

Protest - 29.10.2009 r.

470 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

366 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - Projekt

176 KBPobierzPodgląd pliku

Opis

271 KBPobierzPodgląd pliku

Zestawienie Dokumentacji Projektowej

46 KBPobierzPodgląd pliku