13.10.2010 r. - Rewitalizacja Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - Korty tenisowe przy ulicy Władysława Sikorskiego

27 września 2010
BZ-3410-2.II-14/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
Rewitalizacja Kołobrzeskiej Strefy Uzdrowiskowej - Korty tenisowe przy ulicy Władysława Sikorskiego

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12 (były budynek ZUS) pok. nr 21, tel. (094) 35-51-604 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Agata Ulewicz - Główny Specjalista Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg. Koszt specyfikacji wynosi 250 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane polegające na wykonaniu kortów tenisowych przy ul. Wł. Sikorskiego 1 w Kołobrzegu. W ramach zamówienia należy wykonać: 1. Korty i zagospodarowanie terenu, w tym: a) korty - nawierzchnia z mączki ceglanej (około 3.602m2); b) korty - nawierzchnia z trawy syntetycznej (około 1.430m2); c) chodniki z kostki betonowej gr. 6cm (około 583m2); d) ciągi pieszo-jezdne z kostki betonowej gr. 8cm (około 579m2); e) droga dojazdowa (nawierzchnia mineralnej około 123m2); f) ogrodzenie terenu; g) przekrycie kortów (hala namiotowa stanowiąca przykrycie dwóch kortów tenisowych). 2. Budynek klubowy (parametry obiektu: powierzchnia użytkowa - 356,38m2, powierzchnia zabudowy - 200,00m2, wysokość elewacji - 5,0-6,4m, długość budynku - 20,00m, kubatura - 1189,5m3. 3. Instalacje sanitarne zewnętrzne. 4. Instalacje sanitarne wewnętrzne. 5. Instalacje elektryczne. 6. Zieleń. 7. Dokumentacja powykonawcza. 8. Promocja (tablice informacyjne i pamiątkowe). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 13.10.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 13.10.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.21.22.00-8, 45.21.00.00-2
  • Termin realizacji zamówienia: 30.06.2011 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ;
  • przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • przedłożą Formularz cenowy, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;
  • wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku, innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku opłaty polisy przelewem, należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu);
  • przedłożą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoba Kierownika Budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wymagane przepisami prawa budowlanego do wykonania zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC (załącznik nr 4 do SIWZ);
  • przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dokumenty potwierdzające wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającą na wykonaniu: a) nawierzchni z mączki ceglanej o powierzchni minimum 500m2; b) budynku użyteczności publicznej lub mieszkalnego o kubaturze minimum 1000m3) - załącznik nr 5;
  • przedłożą oświadczenie, iż Wykonawca zapewni nadzór nad robotami prowadzonymi na terenie parku zabytkowego osoby posiadającej uprawnienia do kierowania pracami na terenach zieleni urządzonej, zgodnie z § 8 ust. 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - załącznik nr 6 do SIWZ.

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 27.09.2010r. w
Biuletynie Zamówień Publicznych 306846 - 2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

PROJEKT JEST WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ, ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO NA LATA 2007- 2013


Pytania i odpowiedzi z dnia 13.10.2010 r. - zestaw 6

115 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 13.10.2010 r. - zestaw 5

128 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 13.10.2010 r. - zestaw 4

140 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 13.10.2010 r. - zestaw 4 - załączniki

7.3 MBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

481 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa

169 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

362 KBPobierzPodgląd pliku

Przedmiar

2.1 MBPobierzPodgląd pliku

PBW

69 MBPobierzPodgląd pliku

PB

54 MBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

140 KBPobierzPodgląd pliku

Decyzje

6.0 MBPobierzPodgląd pliku

Informacja o zmianie terminu przetargu

36 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 08.10.2010 r. - zestaw trzeci

119 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 07.10.2010 r. - zestaw drugi

116 KBPobierzPodgląd pliku

Wyjaśnienie z dnia 07.10.2010 r.

160 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 06.10.2010 r. - zestaw pierwszy

117 KBPobierzPodgląd pliku