08.09.2010 r. - remont odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Kościuszki

18 sierpnia 2010
BZ-3410-4.I-21/10

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Kościuszki w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-536 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Katarzyna Bartosiak - Podinspektor Referatu Inżynierii i Ochrony Środowiska, e-mail: k.bartosiak@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 10 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Kościuszki, który obejmuje :1.Roboty drogowe; 2. Roboty drogowe - odtworzenie;3. Roboty ziemne; 4.Roboty montażowe. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 08.09.2010r. do godz. 09:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 08.09.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.13.00-8
  • Termin realizacji zamówienia: 31.10.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz.759) oraz którzy:

  • Przedłożą Formularz ofertowy
  • Przedłożą oświadczenia:
    1. że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Przedłożą oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do urzędu skarbowego, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • Przedłożą Formularz cenowy;
  • Przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie uwzględniające wykonanie remontu sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej lub wodociągowej o min. wartości 80.000,00 zł;
  • Przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wym. wykazu należy dołączyć: oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają uprawnienia i doświadczenie zawodowe do wykonywania tego typu prac oraz, że kierownik robót posiada uprawnienia zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych bez ograniczeń i dysponuje aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
  • Przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga. W przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z Banku o opłaceniu polisy;
  • Szczegółowy kosztorys ofertowy (zawierający wszystkie pozycje przedmiaru) sporządzony w oparciu o przedmiar robót będący załącznikiem do niniejszej SIWZ. Szczegółowy kosztorys ofertowy powinien zawierać również ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 18.08.2010 r. pod numerem 255650-2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: mgr Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581


Załączniki - część druga (aktualizacja)

7.1 MBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

274 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

47 KBPobierzPodgląd pliku

Projekt umowy

124 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

16.9 MBPobierzPodgląd pliku