22.03.2010 r. - przebudowę ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Łopuskiego do ul. Narutowicza w Kołobrzegu

04 marca 2010
BZ-3410-4.I-5/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
przebudowę ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Łopuskiego do ul. Narutowicza w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 17 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Łopuskiego do ul. Narutowicza w Kołobrzegu: Wymiana kanalizacji deszczowej w ul. Armii Krajowej: 1. Roboty ziemne: a)roboty ziemne ręczne i mechaniczne w - 866,016 m3; b)umocnienie pełne pionowych ścian wykopów palami szalunkowymi - 1.304,763 m2; c)podłoża pod kanały z materiałów sypkich o grubości 10 cm- 403,49 m2; d)podłoża pod kanały z materiałów sypkich, obsypka, o grubości od 15cm do 60cm- 311,84m2; e)podłoża pod kanały z materiałów sypkich, nadsypka, o grubości 30cm,-403,49m3; f)zasypanie wykopów liniowych pospółką - 581,744m3; g)odwadnianie wykopów, pompowanie- 24 godz.; 2. Roboty montażowe: a)demontaż studni rewizyjnych- 7 kpl; b)demontaż studzienek ściekowych- 7kpl; c)demontaż rurociągu kamionkowego kielichowego - 354,70 mb; d)studnie rewizyjne -7 kpl; e)studzienki ściekowe uliczne betonowe z osadnikiem bez syfonu - 11szt.; f)kanały z rur PCW łączone na wcisk- 389,80 mb; g) monitoring TV wykonanych kanałów kanalizacji deszczowych- 276,40mb; Przebudowa jezdni ulicy Armii Krajowej: 1,Roboty rozbiórkowe: a)rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych- 2.197,33m2; b)rozebranie krawężników kamiennych- 47,00 mb; c)rozebranie nawierzchni z kostki betonowej grubości 6cm-70,50m2; d)ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej-2.347,33m2; 2.Roboty ziemne: a)roboty ziemne zmechanizowane- 1.245,59m3; b) profilowanie i zagęszczanie podłoża- 2.307,705m2; c)warstwa odsączająca z piasku grubości 20 cm po zagęszczeniu- 2.307,705 m2; 3.Krawężniki kamienne: a) rowki o wymiarach 47,00cm pod ławy krawężnikowe- 47,00 mb; b)krawężniki kamienne o wym. 20x35cm wystające, materiał Inwestora, na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową z betonu B-10 - 0,05 m3/mb- 47,00mb; 4.Podbudowa z kruszywa kamiennego: a)warstwa dolna podbudowy o grubości po zagęszczeniu 15cm, z kruszywa łamanego - 2.307,705m2; b)warstwa górna podbudowy o grubości po zagęszczeniu 12cm, z kruszywa łamanego - 2.307,705m2; 5.Nawierzchnia z kostki kamiennej 17/19cm: a)nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej 17/19cm, materiał Inwestora, na podsypce cementowo-piaskowej-2.165,705m2; b)nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej 18cm, obrobionej płomieniowo, materiał Wykonawcy, na podsypce cementowo-piaskowej, przejścia dla pieszych „zebra”- 142,00 m2; c) wypełnienie zaprawą z żywic szczelin o głębokości 8cm i szerokości 1-2cm w nawierzchni z kostki kamiennej 17/19cm- 30.000,165mb; 6.Chodniki z kostki betonowej gr.6cm: a)profilowanie i zagęszczanie podłoża-120,50m2; b)warstwa podsypkowa z piasku gr.3cm 120,50 m2;c)nawierzchnia z kostki betonowej, kolorowej, grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowe- 120,50 m2; 7.Regulacja pionowa urządzeń: a) regulacja pionowa włazów kanałowych- 11szt.; b) regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych- 8 szt.; 8.Oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu-1 kpl.; 9.Dokumentacja geodezyjna powykonawcza, nawierzchni i kanalizacji deszczowej - 1 kpl.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 22.03.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 22.03.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.13.00-8, 45.23.30.00-9
  • Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy do 30.06.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:

  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
  • Przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ( w przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy)
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 nr 223 poz.1655 z późn. zm.)
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie uwzględniające, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej o pow. 1.000,00 m2 oraz minimum jedno zamówienie o długości kanalizacji deszczowej min. 150 metrów i średnicy minimum 200mm
  • Przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie (minimum) oraz instalacyjnych w zakresie sieci kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie (minimum) wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika /zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów
  • Przedłożą kosztorys ofertowy (zawierający wszystkie pozycje przedmiaru) sporządzony w oparciu o przedmiar robót będący załącznikiem do niniejszej SIWZ, projekt budowlany oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Kosztorys ofertowy powinien zawierać ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 04.03.2010r. pod numerem 59638 - 2010

Zastępca Prezydenta
Tomasz Tamborski

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. 94 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

141 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

92 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta

137 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

8.9 MBPobierzPodgląd pliku

Protokół z monitoringu kanalizacji deszczowej

13.6 MBPobierzPodgląd pliku

Branża Sanitarna

23 MBPobierzPodgląd pliku

Branża Drogowa

7.2 MBPobierzPodgląd pliku

19.03.2010 r. - pytania i odpowiedzi (zestaw drugi)

25 KBPobierzPodgląd pliku

12.03.2010 r. | pytania i odpowiedzi (zestaw pierwszy)

71 KBPobierzPodgląd pliku