30.08.2010 r. - wyłonienie Inżyniera Kontraktu dla Projektu: Poprawa dostępności do portu Kołobrzeg od strony lądu (drogi i kolej) - Etap II

14 lipca 2010
BZ.I.341-0/2/5/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 193.000 euro na:
wyłonienie Inżyniera Kontraktu dla Projektu: Poprawa dostępności do portu Kołobrzeg od strony lądu (drogi i kolej) - Etap II

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (94) 35-51-542 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Marek Kowalski – Główny Specjalista Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg, e-mail: m.kowalski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 10 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Zamówienie obejmuje pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla kontraktów na roboty budowlane ujęcie w Projekcie Poprawa dostępności do portu Kołobrzeg od strony lądu(drogi i kolej). Etap II. W tym projekcie m.in. budowa drogi gminnej dl. ok. 5,64 km o średniej szer. 2x7 m wraz z robotami związanymi z niezbędną infrastrukturą Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 30.08.2010 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 30.08.2010 r. o godz.10:00

  • Kod CPV – 71.54.00.00-5, 71.52.00.00-9, 71.60.00.00-4,
  • Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.12.2012r.
  • Termin związania ofertą – 60 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : cena – 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
(Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759) oraz, którzy:

  • Przedłożą Formularz oferty
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia go na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • Przedłożą dowód wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych);
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą Formularz cenowy;
  • Przedłożą opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiadają ubezpieczenie OC z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN. W przypadku opłaty polisy przelewem, należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu;
  • Przedłożą dokument potwierdzający, że Wykonawca wykonał (lub wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 usługę której przedmiotem był nadzór nad realizacją zakończonych robót budowlanych, o wartości robót wykazanej usługi co najmniej 25.000.000 PLN brutto, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
  • Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego (przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ilości co najmniej 10 pracowników oraz przeciętną liczebność personelu kierowniczego w ilości co najmniej 2 osób);
  • Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami nt. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń dla inspektorów nadzoru w specjalności drogowej, mostowej, sanitarnej, konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, zgodne z przepisami oraz oświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
  • Wykazać (zał. nr 6.1) 1 osobę na stanowisko Lidera Zespołu (Koordynatora), że posiada wyższe wykształcenie techniczne oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi, pełniącej co najmniej 1 raz funkcję Lidera Zespołu (Inżyniera Kontraktu, Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu, Koordynatora, itp.) przy realizacji zakończonej infrastrukturalnej inwestycji budowlanej o wartości robót nie mniejszej niż 25.000.000 PLN, posiadającej znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w zakresie wymogu znajomości języka polskiego.
  • Przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 1.000.000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Ogłoszenie zostało przekazane
Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 14.07.2010r.

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: mgr Edyta Majewska, inspektor BZ, tel. (94) 35 51 581



Zobacz także

Pytania i odpowiedzi z dnia 23.08.2010 r. (zestaw piąty)

134 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 19.08.2010 r. (zestaw czwarty)

136 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 12.08.2010 r. (zestaw trzeci)

134 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 10.08.2010 r. (zestaw drugi)

169 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 29.07.2010 r. (zestaw pierwszy)

135 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

579 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

240 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

485 KBPobierzPodgląd pliku