14.06.2010 r. - wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: poprawa dostępności do portu Kołobrzeg od strony lądu (drogi i kolej) - Etap II

16 kwietnia 2010
BZ.I.341-0/2/25/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 4.845.000 euro na:
wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: poprawa dostępności do portu Kołobrzeg od strony lądu (drogi i kolej) - Etap II

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-542 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Marek Kowalski - Główny Specjalista Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg, e-mail: m.kowalski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 5000 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające m.in. na budowie drogi gminnej długości ok. 5,56 km o średniej szerokości 2 x 7 m; rozbiórka starego i budowa nowego mostu stalowego nad kanałem drzewnym ; wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej-około 990 m2; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - około 31.100 m2; roboty związane z niezbędną infrastrukturą. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 31.05.2010 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 31.05.2010 r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.00.00-8
  • Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.12.2012 r.
  • Termin związania ofertą - 60 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • Przedłożą Formularz oferty
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia go na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Przedłożą dowód wniesienia wadium w wysokości 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych)
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą Formularz cenowy
  • Przedłożą opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiadają ubezpieczenie OC z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 12.000.000,00 PLN. W przypadku opłaty polisy przelewem, należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu;
  • Przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzający, iż wykonano co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu i oddaniu do użytku drogi wraz z towarzyszącą infrastrukturą o wartości zadania min. 40.000.000,00 PLN brutto. Wymagane jest załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • Przedłożą oświadczenie, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego w specjalności drogowej bez ograniczeń i potwierdzoną jedną realizację kontraktu drogowego na stanowisku kierownika budowy o wartości minimum 5.000.000,00 PLN
  • Przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 12.000.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  • Przedłożą sprawozdanie finansowe (w tym rachunek zysku i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 16.04.2010r.

w.z. Prezydenta Miasta
Zastępca Prezydenta
Mirosław Tessikowski

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel.: 94 35 51 581


Tymczasowa organizacja ruchu

21 MBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacje Techniczne

23 MBPobierzPodgląd pliku

Rozbiórki

3.9 MBPobierzPodgląd pliku

Przedmiar - sygnalizacja świetlna

218 KBPobierzPodgląd pliku

Projekt zagospodarowania terenu

11.6 MBPobierzPodgląd pliku

BIOZ

136 KBPobierzPodgląd pliku

Zieleń

15.8 MBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

403 KBPobierzPodgląd pliku

Zestawienie Dokumentacji Projektowej

131 KBPobierzPodgląd pliku

Telekomunikacja

18.2 MBPobierzPodgląd pliku

PR

572 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

183 KBPobierzPodgląd pliku

Odwodnienie dróg

55 MBPobierzPodgląd pliku

Obiekty inżynierskie

60 MBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

117 KBPobierzPodgląd pliku

Inżynieria ruchu

13.7 MBPobierzPodgląd pliku

Branża gazowa - sanitarna - wodociągowa

22 MBPobierzPodgląd pliku

Branża elektryczna

46 MBPobierzPodgląd pliku

Branża drogowa

39 MBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 08.06.2010 r. - zestaw dwudziesty dziewiąty

162 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 08.06.2010 r. - zestaw dwudziesty ósmy

191 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 08.06.2010 r. - zestaw dwudziesty siódmy

134 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 08.06.2010 r. - zestaw dwudziesty szósty

168 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 07.06.2010 r. - zestaw dwudziesty piąty

133 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 07.06.2010 r. - zestaw dwudziesty czwarty

227 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 07.06.2010 r. - zestaw dwudziesty trzeci

137 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 07.06.2010 r. - zestaw dwudziesty drugi

213 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 07.06.2010 r. - zestaw dwudziesty pierwszy

147 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 07.06.2010 r. - zestaw dwudziesty

410 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 01.06.2010 r. - zestaw dziewietnasty

133 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 27.05.2010 r. - zestaw osiemnasty

157 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 27.05.2010 r. - zestaw siedemnasty

204 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 26.05.2010 r. - zestaw szesnasty

189 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 26.05.2010 r. - zestaw piętnasty

724 KBPobierzPodgląd pliku

Zmiana terminu przetargu

51 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 24.05.2010 r. - zestaw czternasty

130 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 24.05.2010 r. - zestaw trzynasty

132 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 24.05.2010 r. - zestaw dwunasty

139 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 21.05.2010 r. - zestaw jedenasty

130 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 21.05.2010 r. - zestaw dziesiąty

141 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 20.05.2010 r. - zestaw dziewiąty

275 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 19.05.2010 r. - zestaw ósmy

1.7 MBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 19.05.2010 r. - zestaw siódmy

144 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 19.05.2010 r. - zestaw szósty

232 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 19.05.2010 r. - zestaw trzeci - część pierwsza

138 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 19.05.2010 r. - zestaw piaty

128 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 18.05.2010 r. - zestaw czwarty

131 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 17.05.2010 r. - zestaw trzeci - część druga

156 KBPobierzPodgląd pliku

Rozbiórki domów

12.8 MBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 04.05.2010 r. - zestaw pierwszy

130 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 10.05.2010 r. (zestaw drugi)

139 KBPobierzPodgląd pliku