Prezydent Miasta Kołobrzeg ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej, w tym pomocy rodzinom  i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób poprzez zapewnienia schronienia osobom bezdomnym na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg w okresie 1 stycznia 2022 - 31 grudnia 2024 roku.

Oferty konkursowe należy złożyć w generatorze wniosków Witkac.pl (www.witkac.pl) w terminie do dnia 5 listopada 2021 r.

Formularz „Potwierdzenia złożenia oferty” wygenerowany w generatorze wniosków i zawierający tę samą sumę kontrolną co złożona oferta, po podpisaniu przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta należy złożyć w ciągu 3 dni roboczych:

  • w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Kołobrzegu przy ulicy Ratuszowej 12 (wejście obok wejścia do siedziby Straży Miejskiej), lub
  • za pośrednictwem skrytki ePUAP: /umkolobrzeg/skrytka, pamiętając o podpisaniu podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym każdego dołączonego dokumentu.

O dodatkowe informacje dotyczące realizacji zadania publicznego można występować za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@mops.kolobrzeg.pl

Otwarty konkurs

381 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Rozstrzygnięcie

108 KBPobierz na dyskPodgląd pliku