Do zakresu działania Pełnomocnika Prezydenta ds. budżetu obywatelskiego i partycypacji społecznej należy:

  1. opracowywanie projektów aktów prawnych niezbędnych do corocznego procedowania budżetu obywatelskiego;
  2. przeprowadzenie procedury zgłaszania i wyboru przez mieszkańców zadań do realizacji budżetu obywatelskiego;
  3. koordynowanie prac zespołu ds. weryfikacji wniosków do budżetu obywatelskiego;
  4. wprowadzenie narzędzi dedykowanych budżetowi obywatelskiemu, w tym opracowywanie treści umów, zleceń i innych dokumentów związanych z realizacją;
  5. administrowanie platformą dedykowaną budżetowi obywatelskiemu;
  6. promocja budżetu obywatelskiego i współpraca w tym zakresie z Biurem Prezydenta Miasta oraz Rzecznikiem prasowym Prezydenta;
  7. współdziałanie z wydziałami Urzędu Miasta Kołobrzeg w celu zapewnienia prawidłowej realizacji budżetu obywatelskiego;
  8. sprawozdania z realizacji budżetu obywatelskiego;
  9. organizowanie konsultacji społecznych przeprowadzanych z mieszkańcami Gminy Miasto Kołobrzeg;
  10. podejmowanie działań mających na celu wsparcie i upowszechnianie wśród mieszkańców Kołobrzegu idei społeczeństwa obywatelskiego, samorządności, prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych, integrowanie społeczności lokalnej;
  11. nadzór i współpraca z wydziałami Urzędu Miasta Kołobrzeg w zakresie przygotowania materiałów na posiedzenia Zarządu i Walnego Zgromadzenia Związku Miast Polskich;
  12. udział w posiedzeniach miejskich komisji.

WYKAZ TELEFONÓW URZĘDU MIASTA