Miejsce: sala nr 43, Ratusz, ul. A. Krajowej 12. Proponowany porządek obrad:

  1. Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
    1. zmian w uchwale budżetowej Gminy Miasto Kołobrzeg na 2016 r.,
    2. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Miasto Kołobrzeg na lata 2016 – 2022,
    3. zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Kołobrzeg „5 – Trzebiatowska” dla terenu działki nr 11/57 w obrębie 18 przy ul. Mazowieckiej,
    4. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Ratuszowej,
    5. ustanowienia służebności gruntowej, polegającej na prawie zajęcia przestrzeni nawisów budynku na działce nr 249/5 obręb 12, położonej w Kołobrzegu przy ul. Armii Krajowej,
    6. zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych,
    7. zmieniająca uchwałę w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych, w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg,
    8. zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania oraz opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg oraz sposobu ich pobierania,
    9. przyjęcia regulaminu korzystania z wybiegu dla psów zlokalizowanego na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg,
  2. Sprawy różne i wolne wnioski.