Miejsce: sala nr 43 w Ratuszu, ul. A. Krajowej 12. Proponowany porządek obrad:

  1. Analiza informacji dotyczącej zakresu inwestycyjnego instalacji RIPOK Korzyścienko oraz jego wpływu na ceny przyjęcia odpadów komunalnych.
  2. Rozpatrzenie pisma Społecznej Akademii Nauk w Łodzi z dnia 18.05.2016r dot. wyrażenia zgody na zmianę w planie zagospodarowania przestrzennego przeznaczenia działek przy ul. J. Narodowej – Łopuskiego - Św. Macieja.
  3. Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
    1. uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg,
    2. wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki tej opłaty oraz stawki za pojemnik o określonej pojemności,
    3. szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną opłatę,
    4. wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, terminu i miejsca składania deklaracji przez właścicieli nieruchomości położonych w granicach Gminy Miasto Kołobrzeg oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
    5. terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
    6. określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez Gminę Miasto Kołobrzeg w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właściciel nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi,
    7. zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania oraz opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg oraz sposobu ich pobierania,
    8. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Kołobrzeg – Uzdrowisko Wschód dla terenu położonego pomiędzy ulicami Towarową i Obrońców Westerplatte,
    9. sprzedaży działek położonych w Kołobrzegu przy ul. Westerplatte i ul. Towarowej.
  4. Sprawy różne i wolne wnioski.