Prezydent Miasta Kołobrzeg
JANUSZ GROMEK

tel.: +48 94 35 51 510 | fax: +48 94 35 23 769
prezydent@post.pl

Protokół Nr 10 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 25 marca 2016 roku

Obecni na posiedzeniu:

  • Prezydent Miasta Kołobrzeg - Janusz Gromek
  • Zastępca Prezydenta Miasta ds. Gospodarczych - Jerzy Wolski
  • Zastępca Prezydenta Miasta ds. Społecznych - Jacek Woźniak
  • Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański
  • Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
  • Rzecznik Prasowy - Michał Kujaczyński

------------------------------

  1. Przyjęcie protokołu Nr 9 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia 17 marca 2016 r.
  2. Sprawy BZ
    1. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: „Demontaż, transport i utylizację materiałów zawierających azbest z budynków zarządzanych przez Kołobrzeską Spółdzielnię Mieszkaniową zlokalizowanych w Kołobrzegu przy ul. Wąskiej, ul. Budowlanej, ul. Giełdowej, ul. Zygmuntowskiej oraz ul. Złotej”.
    2. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z zatwierdzonego i rozstrzygniętego postępowania na:” Usługę konserwacji eksploatacji oświetlenia drogowego, parkowego i terenów rekreacyjnych, będących własnością Gminy Miasto Kołobrzeg i przyłączonego do sieci Energa Operator S.A.”
    3. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: „Remont nawierzchni chodników i zatok parkingowych w ul. Zygmuntowskiej w Kołobrzegu”.
  3. Sprawy GN
    1. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją o zamknięciu bez wyboru oferenta I przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż lokalu użytkowego nr 2U w budynku przy ul. Dubois 27 w Kołobrzegu wraz z udziałem do 739/10.000 części w działkach gruntu nr 221/2, 221/3, 221/4, 221/5 obr. 12. Wyraził zgodę na ogłoszenie II przetargu bez zmiany ceny wywoławczej.
    2. Prezydent Miasta wyraził zgodę na ponowne wydzierżawienie gruntu miejskiego tj. części działki nr 160/9 obr. 13 położonej przy ul. Grochowskiej, zabudowanej pawilonem o powierzchni 42m2, na okres 3 lat.
    3. Prezydent Miasta wyraził zgodę na przedłużenie umowy nr 106/13 zawartej w dniu 23.07.2013r. na dzierżawę części działek nr 275/3, 276/4, 277/5 obręb 12 o łącznej powierzchni 119m2 położonych przy ul. Brzozowej w Kołobrzegu, z przeznaczeniem na dojście, teren zielony i miejsca postojowe.
    4. Prezydent Miasta wyraził zgodę na bezprzetargową sprzedaż części działki 12 obręb 9, położonej przy ul. Grzybowskiej i po dokonaniu podziału nieruchomości polecił przygotować stosowny projekt uchwały.
    5. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją o zamknięciu bez wyboru oferentów II przetargów ustnych nieograniczonych na sprzedaż nieruchomości położonych przy ul. Mazowieckiej i Świętego Macieja w Kołobrzegu. Wyraził zgodę na ogłoszenie III przetargu z obniżoną ceną wywoławczą o 10%.
    6. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją o zamknięciu bez wyboru oferenta II przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż działki nr 82/5 obr. 18, położonej przy ul. Toruńskiej w Kołobrzegu i polecił wstrzymać sprzedaż do czasu zmiany mpzp.
  4. Sprawy K-L
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na odstąpienie od egzekucji komorniczej zajęcia wynagrodzenia oraz na spłatę zaległości wraz z odsetkami na 38 rat po 250,00 zł miesięcznie z tytułu zadłużenia za zdany lokal mieszkalny przy ul. Jedności Narodowej 89/35 w Kołobrzegu. Wstrzymanie naliczania odsetek ustawowych na okres spłaty.
    2. Prezydent Miasta wyraził zgodę na spłatę zaległości wraz z odsetkami na raty po 100,00 zł miesięcznie plus opłaty bieżące za obecnie zajmowany lokal socjalny przy ul. 1.Maja 1/3 w Kołobrzegu.
    3. Prezydent Miasta wyraził zgodę na prolongatę spłaty zadłużenia zgodnie z wyrokami Sądu Rejonowego w Kołobrzegu z tyt. przywłaszczania na szkodę Gminy Miasta Kołobrzeg.
    4. Prezydent Miasta wyraził zgodę na spłatę zaległości wraz z odsetkami na 30 rat po 200,00zł miesięcznie za zdany lokal mieszkalny przy ul. Sienkiewicza 2/6 w Kołobrzegu.
    5. Prezydent Miasta wyraził zgodę na odroczenie terminu spłaty zadłużenia wraz z odsetkami do 31 sierpnia 2016 roku zgodnie z zobowiązaniem wnioskodawcy z tytułu zaległości za zdany lokal mieszkalny przy ul. Lwowskiej 2D/4.
    6. Prezydent Miasta wyraził zgodę na spłatę zaległości wraz z odsetkami na 24 raty plus opłaty bieżące z tytułu zaległości za lokal mieszkalny przy ul. Zwycięzców 11/7 w Kołobrzegu.
    7. Prezydent Miasta wyraził zgodę na spłatę zaległości wraz z odsetkami na 10 rat plus opłaty bieżące z tytułu zaległości za lokal mieszkalny przy ul. Koszalińskiej 5/2 w Kołobrzegu.
  5. Sprawy PNW
    1. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie powołania zespołu zadaniowego ds. przygotowania kalkulacji cen ciepła dla mieszkańców Kołobrzegu, wytworzonego przez MEC Kołobrzeg sp. z o.o. w oparciu o paliwo gazowe i miał węglowy.
    2. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Miasto Kołobrzeg do stowarzyszenia „Lokalna Organizacja Turystyczna Regionu Kołobrzeg”.
    3. Prezydent Miasta pozytywnie zweryfikował wniosek o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg, Gminy Kołobrzeg, Gminy Dygowo, Gminy Rymań, Gminy Siemyśl, Gminy Sławoborze i Gminy Ustronie Morskie oraz przyjął projekt uchwały.
  6. Sprawy EKS
    1. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie zasad organizacji pracy na rok szkolny 2016/2017 dla przedszkoli i szkół prowadzonych przez Gminę Miasto Kołobrzeg.
  7. Sprawy WS
    1. Prezydent Miasta nie wniósł uwag do rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny w Gminie Miasto Kołobrzeg w roku 2015 i polecił przekazać sprawozdanie do Rady Miasta Kołobrzeg.
    2. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt uczestników w Kołobrzeskim Dziennym Domu Pomocy dla Seniorów oraz w Kołobrzeskim Klubie Seniora.
    3. Prezydent Miasta zaakceptował:
      1. Zarządzenie w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań i wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych,
      2. Zarządzenie w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczenia wychowawczego,
      3. Zarządzenie w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego.

Opracowała: Ewelina Fusińska