Prezydent Miasta Kołobrzeg
JANUSZ GROMEK

tel.: +48 94 35 51 510 | fax: +48 94 35 23 769
prezydent@post.pl

Protokół Nr 25 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 29 lipca 2014 roku

Obecni na posiedzeniu:

  • Prezydent Miasta Kołobrzeg - Janusz Gromek
  • Z-ca Prezydenta Miasta ds. gospodarczych - Andrzej Olichwiruk
  • Z-ca Prezydenta Miasta ds. społecznych - Jerzy Wolski
  • Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański
  • Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata

------------------------------------

  1. Przyjęcie protokołu Nr 24 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia 23 lipca 2014 r.
  2. Sprawy GN
    1. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na przeznaczenie na strefę płatnego parkowania części działki nr 345/2 obręb 12, położonej przy ul. Kniewskiego w Kołobrzegu.
    2. Prezydent Miasta wyraził zgodę na zwrot kosztów w wysokości 1697,40 zł poniesionych z tytułu przeprowadzenia obowiązkowego rocznego przeglądu budowlanego obiektu kortów tenisowych i założenia książki obiektu budowlanego oraz polecił by zasady finansowania prowadzenia książki obiektu budowlanego i przeglądów obowiązkowych były normowane w umowie.
    3. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją o zamknięciu bez wyboru oferentów II rokowań na sprzedaż nieruchomości nr 122/11 i 122/19 obręb 18, położonych przy ul. Mazowieckiej w Kołobrzegu oraz polecił odroczyć sprzedaż do końca października 2015 roku.
    4. Prezydent Miasta postanowił nie korzystać z prawa pierwokupu działek gruntu nr 27/31, 27/33 w udziale do 2/14 części i 27/30 w udziale do 1/3 części, położonych w obrębie 19 miasta Kołobrzeg przy ul. Janiska.
  3. Sprawy EKS
    1. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie zatwierdzenia harmonogramu imprez Gminy Miasto Kołobrzeg na rok 2014, które odbędą się w strefie uzdrowiskowej „A” w godzinach od 22.00 do 6.00.
    2. Prezydent Miasta wyraził zgodę na umorzenie odsetek powstałych od wypłaty częściowego zwrotu kosztów związanych z dokształcaniem się dłużnika oraz kosztów dotyczących czesnego za naukę w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie.
    3. Prezydent Miasta rozdysponował środki z rezerwy zaplanowanej na remonty w obiektach oświatowych z przeznaczeniem na wymianę stolarki drzwiowej i okiennej w Sali gimnastycznej SP nr 3, remont chodnika na terenie przedszkola nr 6 oraz na remont dziedzińca w SP nr 4.
  4. Sprawy K-L
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na zawarcie umowy najmu garażu położonego przy ul. Okopowej na okres trzech lat z Okręgowym Inspektoratem Rybołówstwa Morskiego w Słupsku oraz rozwiązanie umowy z dotychczasowym najemcą.

 

Opracowała: Natalia Baryła