Prezydent Miasta Kołobrzeg
JANUSZ GROMEK

tel.: +48 94 35 51 510 | fax: +48 94 35 23 769
prezydent@post.pl

Protokół Nr 30 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 20 sierpnia 2013 roku

Obecni na posiedzeniu:

  • Prezydent Miasta - Janusz Gromek
  • Z-ca Prezydenta Miasta ds. społecznych - Jerzy Wolski
  • Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański
  • Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
  • Rzecznik Prasowy - Michał Kujaczyński

---------------------------------------------

  1. Przyjęcie protokołu Nr 29 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia 13 sierpnia 2013 r.
  2. Sprawy BZ
    1. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: „Świadczenie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych dla uczestników projektów realizowanych przez MOPS w Kołobrzegu: „Jesteśmy aktywni” edycja 2013; „Wdrażanie modelu realizacji usług o określonym standardzie w Gminie Miasto Kołobrzeg w latach 2012 i 2013 na bazie standardów: pracy socjalnej z osobą pozostającą bez pracy i Klubu Integracji Społecznej ze szczególnym uwzględnieniem treningu pracy (zwanym dalej „Pilotażowym wdrażaniem”)”.
  3. Sprawy GN
    1. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na sprzedaż lokalu mieszkalnego nr 5 położonego przy Placu 18 Marca 4.
    2. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na przeprowadzenie przetargu ofertowego, na działkę nr 137/2 obręb 11, położoną w Kołobrzegu przy ul. Śliwińskiego, zabudowaną parkingiem, z przeznaczeniem na prowadzenie strzeżonego parkingu samochodowego.
    3. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją o zamknięciu bez wyboru oferenta I przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości, składającej się z zabudowanych działek nr: 175/42 obręb 11 i 122/1 obręb 18 o łącznej powierzchni 1,7637 ha położonych przy ul. Mazowieckiej i ul. Św. Macieja w Kołobrzegu oraz wyraził zgodę na ogłoszenie II przetargu na zbycie przedmiotowej nieruchomości przy jednoczesnym obniżeniu ceny wywoławczej o 20% w stosunku do ceny wywoławczej z I przetargu.
    4. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją na temat wyników kontroli nieruchomości położonej przy ul. Fredry w Kołobrzegu przeprowadzonej w dniu 09.08.2013r i polecił pilną rekontrolę w aspekcie zapisów umowy dzierżawy.
  4. Sprawy K-L
    1. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.
  5. Sprawy K-DR
    1. Prezydent Miasta rozpatrzył, po spotkaniu z wnioskodawcą, wniosek w sprawie wydania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego ul. Ściegiennego w Kołobrzegu pod wydzielone miejsce postojowe dla pojazdu elektrycznego wolnobieżnego. Wnioskodawca w trakcie spotkania zmienił propozycję lokalizacji i zobowiązał się do wykupu karty w strefie płatnego parkowania.

Opracowała: Natalia Baryła