Prezydent Miasta Kołobrzeg
JANUSZ GROMEK

tel.: +48 94 35 51 510 | fax: +48 94 35 23 769
prezydent@post.pl

Protokół Nr 23 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 25 czerwca 2013 roku

Obecni na posiedzeniu:

  • Prezydent Miasta - Janusz Gromek
  • Z-ca Prezydenta Miasta ds. gospodarczych - Andrzej Olichwiruk
  • Z-ca Prezydenta Miasta ds. społecznych - Jerzy Wolski
  • Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański
  • Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
  • Rzecznik Prasowy - Michał Kujaczyński

-----------------------------------------

  1. Przyjęcie protokołu Nr 22 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia 18 czerwca 2013 r.
  2. Sprawy BZ
    1. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: „Utrzymanie w prawidłowej eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg”.
    2. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: „Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: „Renowacja budynku Ratusza wraz z montażem windy oraz przebudową pomieszczeń”.
    3. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: „Utrzymanie w prawidłowym stanie stawu w Parku im. Gen. J. H. Dąbrowskiego oraz rowów melioracyjnych w granicach miasta Kołobrzeg”.
  3. Sprawy GN
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na wniesienie zmian do umowy dzierżawy części działki nr 131, obr. 10 o powierzchni 1.472,10 m2 położonej przy ul. Sienkiewicza z przeznaczeniem na zaplecze składowo-magazynowe sklepu z artykułami gospodarstwa domowego w przedmiocie podziału funkcji dzierżawionego terenu.
    2. Prezydent Miasta wyraził zgodę na przedłużenie terminów zagospodarowania nieruchomości nr 101/4, obręb 4 przy ul. Spacerowej w Kołobrzegu
    3. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie sprzedaży 8 lokali mieszkalnych na rzecz dotychczasowych najemców wraz ze zbyciem ułamkowych części działek gruntu położonych w Kołobrzegu przy ulicach:
      1. Unii Lubelskiej 24/10
      2. Unii Lubelskiej 46/18
      3. Trzebiatowska 32/8
      4. Unii Lubelskiej 69/2
      5. Wojska Polskiego 6C/14
      6. Drzymały 6/15
      7. 1-go Maja 4/4
      8. Dworcowa 11/3.
    4. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na obniżenie czynszu za dzierżawę części działki nr 12 o powierzchni 1782 m2 położonej przy ul. Grzybowskiej w roku 2013.
    5. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie sprzedaży 3 lokali mieszkalnych oraz udzielenia bonifikaty.
    6. Prezydent Miasta wyraził zgodę na organizację miejsca parkingowego oraz pobieranie opłat parkingowych na użyczonym terenie tj. działce nr 11 i 12 obręb 3 położonych w Kołobrzegu u zbiegu ulic Bałtyckiej i Solnej do końca września 2013 r.
  4. Sprawy EKS
    1. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie zatwierdzenia kalendarza imprez Gminy Miasto Kołobrzeg na 2013r., które odbędą się w strefie uzdrowiskowej „A” w godzinach od 22.00 do 6.00.
  5. Sprawy K-L
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na wynajęcie na okres jednego roku budynku garażowego o pow. 171 m2 położonego przy ul. Tarnopolskiej oraz ustalił kwotę miesięcznego czynszu.
    2. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie wprowadzenia „Regulaminu korzystania z placów zabaw oraz terenów rekreacyjnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg.
    3. Prezydent Miasta wyraził zgodę na wynajęcie dwóch pomieszczeń garażowych o pow. 116,10 m2 i pow. 124 m2 położonych przy ul. Tarnopolskiej na okres 3 lat.
    4. Prezydent Miasta wyraził zgodę na przydzielenie lokalu położonego w budynku przy ul. Żurawia 24 na pracownię malarską do czasu sprzedaży lokalu na wolnym rynku.

Opracowała: Natalia Baryła