Prezydent Miasta Kołobrzeg
JANUSZ GROMEK

tel.: +48 94 35 51 510 | fax: +48 94 35 23 769
prezydent@post.pl

Protokół Nr 26 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 17 lipca 2012 roku

Obecni na posiedzeniu:

  • Prezydent Miasta - Janusz Gromek
  • Zastępca Prezydenta ds. gospodarczych - Andrzej Olichwiruk
  • Zastępca Prezydenta ds. społecznych - Jerzy Wolski
  • Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański
  • Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
  • Rzecznik Prasowy Prezydenta - Michał Kujaczyński

------------------------

  1. Przyjęcie protokołu Nr 25 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia 10 lipca 2012 r.
  2. Sprawy BZ
    1. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: "Udzielenie Miastu Kołobrzeg długoterminowego kredytu w wysokości 28000000 zł (słownie dwadzieścia osiem milionów złotych) na finansowanie planowego deficytu w 2012 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów"
    2. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: "Likwidację elewacji zawierającej azbest wraz z jej utylizacją z budynku należącego do Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Ppor E. Łopuskiego 30, 32 w Kołobrzegu"
  3. Sprawy GN
    1. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją o zamknięciu bez wyboru oferenta I przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości składającej się z działek nr 245/2, 244/2, 239/6 położonej w Kołobrzegu przy ul. 1- go Maja i polecił ogłosić kolejny przetarg na nowych warunkach
    2. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na wydzierżawienie części działki nr 3/36, obręb 4 położonej w Kołobrzegu przy ul. Morskiej w terminie od 01.06.2012 r. do 31.10.2012.r o powierzchni 8 m2, z przeznaczeniem na ekspozycję oraz sprzedaż wyrobów mineralogicznych
    3. Prezydent Miasta zaakceptował projekty uchwał w sprawie sprzedaży w trybie bezprzetargowym działek położonych w Kołobrzegu: przy ul. Brzozowej i Narutowicza oraz przy ul. Tarnopolskiej
    4. Prezydent Miasta wyraził zgodę na przeprowadzenie prac budowlanych, zgodnie z umową nr 182/10 z dnia 24.11.2010 r. dotyczącą dzierżawy działek o numerach: 175/34, 175/35, 175/36, 170 oraz części działki nr 175/14 obręb 11 położonych przy ul. Żurawia i Św. Macieja
    5. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na wydzierżawienie gruntu położonego u zbiegu ulic Rodziewiczówny i Mickiewicza w okresie od 10.07.2012 r. do 29.08.2012 r. z przeznaczeniem na wypożyczalnię pojazdów elektrycznych dla małych dzieci
    6. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na dysponowanie nieruchomością przy ul. Wileńskiej w Podczelu na cele budowlane
    7. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na zainstalowanie bankomatu przy głównym deptaku prowadzącym do mola
    8. Prezydent Miasta wyraził zgodę na podział i zbycie części działki nr 12/7, obręb 2 położonej w Kołobrzegu przy ul. Klonowej, w trybie bezprzetragowym na rzecz właścicieli działki nr 21, obręb 2 w związku z koniecznością zapewnienia dojazdu do zlokalizowanego na w/w nieruchomości pomieszczenia garażowego
  4. Sprawy K-L
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na spłatę w ratach w wysokości 500 zł miesięcznie zadłużenia zasądzonego z tytułu opłat za lokal mieszkalny obecnie wykupiony przy ul. Wojska Polskiego 19/3 w Kołobrzegu. W przypadku braku wpłat polecił skierować sprawę do egzekucji komorniczej
    2. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na umorzenie zadłużenia z tytułu opłat za lokal mieszkalny przy ul. Sienkiewicza 16/8 w Kołobrzegu, Prezydent wyraził zgodę na spłatę zadłużenia w ratach
    3. Prezydent Miasta wyraził zgodę na pomniejszenie kwoty czynszu za najem toalet publicznych w związku z niemożnością prowadzenia działalności ze względu na prowadzone prace budowlane w Parku im. Stefana Żeromskiego
  5. Sprawy EKS
    1. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie zmieniające Zarządzenie Nr 64/12 Prezydenta Miasta Kołobrzeg z dnia 03.07.2012 r. w sprawie powołania komisji konkursowych w celu wyłonienia kandydatów na stanowiska dyrektorów przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Kołobrzeg.
  6. Sprawy D
    1. Prezydent Miasta, po spotkaniu z wnioskodawcą, rozpatrzył wniosek w sprawie rozłożenia na raty i umorzenia odsetek z tytułu zaległości za użytkowanie wieczyste gruntu za lata 2009 - 2011. W wyniku negocjacji ustalono warunki spłaty zaległości i częściowe umorzenie odsetek

Opracowała: Claudia Rubanowicz - Surówka