Prezydent Miasta Kołobrzeg
JANUSZ GROMEK

tel.: +48 94 35 51 510 | fax: +48 94 35 23 769
prezydent@post.pl

Protokół Nr 22 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 22 czerwca 2012 roku

Obecni na posiedzeniu:

  • Prezydent Miasta - Janusz Gromek
  • Zastępca Prezydenta ds. gospodarczych - Andrzej Olichwiruk
  • Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
  • Rzecznik Prasowy Prezydenta - Michał Kujaczyński

-----------------------------------------

  1. Przyjęcie protokołu Nr 21 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia 12 czerwca 2012 r.
  2. Sprawy BZ
    1. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: „„Budowę sieci oświetlenia ul. Kresowej i oświetlenia skrzyżowania ul. Kresowej z ul. Koszalińską na działkach nr 8/4, 1/9, 1/10 obr. 8 w Kołobrzegu”
    2. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: „Wykonanie usług związanych z zarządzaniem budynkami, lokalami mieszkalnymi stanowiącymi zasoby mieszkaniowe Gminy Miasto Kołobrzeg oraz lokalami użytkowymi i garażami będącymi własnością Gminy Miasto Kołobrzeg.”
    3. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: „Wykonanie obsady figur kwiatowych oraz ich bieżące utrzymanie na terenie miasta Kołobrzeg".
    4. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: „Utrzymanie w prawidłowej eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg”
    5. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: „Wymianę istniejących hydrantów, doprowadzenie nowych, wydzielenie pożarowe kotłowni gazowej, usunięcie drewnopochodnych okładzin ściennych i zastąpienie ich panelami atestowanymi - trudno zapalnymi w Szkole Podstawowej nr 8 w Kołobrzegu”.
  3. Sprawy GN
    1. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na przedłużenie umowy dzierżawy na okres od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r. dot. ogródka działkowego nr 112-32, obręb 18 o pow. 290 m2, położonego w Kołobrzegu przy ul. 6 Dywizji Piechoty z przeznaczeniem pod uprawę warzyw, owoców i kwiatów. Decyzja dotyczy wszystkich umów dzierżawy ogródków położonych w tym kompleksie.
    2. Prezydent Miasta wyraził zgodę na zmianę wysokości stawki procentowej z 3 % na 1 % opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste gruntu pod lokalem użytkowym, działka nr 128/4 położona w obrębie 12 w Kołobrzegu przy ul. Wojska Polskiego.
    3. Prezydent Miasta wyraził zgodę na sprzedaż w trybie bezprzetargowym gruntów położonych przy ul. Tarnopolskiej.
    4. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją o zamknięciu bez wyboru oferentaI przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż działki nr 230/4, obręb 11 położonej w Kołobrzegu przy ul. Artyleryjskiej i polecił ogłosić II przetarg.
    5. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na zmianę kolejności wpisu hipoteki w księdze wieczystej lokalu nr 1 położonego w Kołobrzegu przy ul. Dworcowej 16.
    6. Prezydent Miasta wyraził zgodę na przesunięcie terminu zagospodarowania nieruchomości nr 101/4, obręb 4, położonej w Kołobrzegu przy ul. Spacerowej o jeden rok kalendarzowy.
    7. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie sprzedaży w trybie bezprzetargowym działek nr 283/5 oraz 285/2 obr. 11 położonych w Kołobrzegu przy ul. Trzebiatowskiej na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości wnioskodawcy.
    8. Prezydent Miasta wyraził zgodę na sprzedaż prawa własności na rzecz użytkowników wieczystych działki nr 4/345, obręb 8, położonej w Kołobrzegu przy ul. Tarnopolskiej.
    9. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie odpłatnego zbycia na rzecz Powiatu Kołobrzeskiego udziału do 7502/10.000 części działki gruntu nr 137/1, obręb 11 o pow. 0,1020 ha.
    10. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na wykonanie ogrodzenia wraz z monitoringiem przy ul. Wolności w Kołobrzegu wg koncepcji wnioskodawcy. Polecił przedstawić wnioskodawcy koncepcję zaproponowaną przez Wydział Architektury UMK.
    11. Prezydent Miasta po zapoznaniu się z dokumentacja przedłożoną przez wydział polecił rozwiązać umowę dzierżawy działki nr 395 obr. 13 położonej w Kołobrzegu przy ul. Kamiennej - Słowińców.
    12. Prezydent Miasta po zapoznaniu się z dokumentacją przedstawioną przez wydział w związku z zaległościami z tytułu czynszu dzierżawnego polecił wezwać dzierżawców w trybie pilnym do uregulowania zaległości i w przypadku braku reakcji rozwiązać umowy.
  4. Sprawy K-DR
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na użyczenie części pasa drogowego ul. K. Makuszyńskiego w Kołobrzegu o pow. 220 m2 w terminie od 01.06.2012r. do 31.05.2015 z przeznaczeniem na utrzymanie terenu zielonego.
    2. Prezydent Miasta wyraził zgodę na przedłużenie umowy dzierżawy na zajęcie części działki nr 68 obręb 12 przy ul. Plac 18go Marca w Kołobrzegu z przeznaczeniem pod schody do lokalu użytkowego o powierzchni 4,5 m2 na okres trzech lat.
  5. Sprawy K - L
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na rozłożenie na raty zaległości z tytułu opłat za lokal socjalny przy u. Artyleryjskiej 23/11 oraz zdany lokal mieszkalny przy ul. Wojska Polskiego 22/3 w Kołobrzegu. W przypadku braku wpłat bieżących lub którejkolwiek wpłaty z tytułu zadłużenia sprawa skierowana zostanie do sądu i egzekucji komorniczej.
  6. Sprawy OR
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na sprzedaż dwóch pojazdów należących do Gminy Miasto Kołobrzeg w drodze przetargu ustnego nieograniczonego.
  7. Sprawy D
    1. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na rozłożenie na 120 rat kary pieniężnej z tytułu zajęcia bez zgody zarządcy pasa drogi gminnej ul. Sikorskiego za okres od 3.06.2008 r. do 01.12.2011 r.

Opracowała: Claudia Rubanowicz - Surówka