Prezydent Miasta Kołobrzeg
JANUSZ GROMEK

tel.: +48 94 35 51 510 | fax: +48 94 35 23 769
prezydent@post.pl

Protokół Nr 28 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 29 czerwca 2011 roku

Obecni na posiedzeniu:

  • Prezydent Miasta - Janusz Gromek
  • Zastępca Prezydenta ds. gospodarczych - Andrzej Olichwiruk
  • Zastępca Prezydenta ds. społecznych - Anna Mieczkowska
  • Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański
  • Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
  • Rzecznik Prezydenta Miasta - Michał Kujaczyński

----------------------------------------------

  1. Przyjęcie protokołu Nr 27 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia 21 czerwca 2011 r.
  2. Sprawy BZ
    1. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją o unieważnieniu przetargu nieograniczonego na „Nadzór inwestorski nad realizacja zadania inwestycyjnego pn: Wykonanie instalacji systemów sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania i napadu, monitoringu wizyjnego w budynku Ratusza w Kołobrzegu, realizowanych w ramach projektu: Renowacja budynku Ratusza w Kołobrzegu - etap I.”
  3. Sprawy BK
    1. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie zmieniającego Zarządzenie Nr 75/09 Prezydenta Miasta Kołobrzeg z dnia 25 maja 2009 r. w sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników i zastępców kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg.
  4. Sprawy K-L
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na wydzierżawienie jednej części magazynu położonego przy ul. Mazowieckiej w Kołobrzegu z przeznaczeniem na magazyn.
    2. Prezydent Miasta wyraził zgodę na zmianę głównego najemcy po śmierci głównego najemcy lokalu mieszkalnego przy ul. Sienkiewicza 16/16 w Kołobrzegu.
  5. Sprawy K-DR
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na zajęcie pasa drogowego ul. Sułkowskiego w Kołobrzegu o pow. 15,00m2 z przeznaczeniem na umieszczenie ogródka sezonowego w terminie od 24.06.2011r. do 31.08.2011r.
    2. Prezydent Miasta wyraził zgodę na zajęcie pasa drogowego ul. Dubois w Kołobrzegu o pow. 6,00m2 z przeznaczeniem na umieszczenie ekspozycji prac fotograficznych w terminie od 05.07.2011r. do 15.08.2011r.
    3. Prezydent Miasta zaakceptował wstępny projekt zagospodarowania ul. Kaliskiej w Kołobrzegu.
  6. Sprawy EKS
    1. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie ustalenia przerw w funkcjonowaniu przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miasto Kołobrzeg oraz wyznaczenia „przedszkola zastępczego” w lipcu i sierpniu 2011r.
    2. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie powołania komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień awansu nauczyciela mianowanego.
    3. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie zmieniające zarządzenie w sprawie zatwierdzenia kalendarza imprez Gminy Miasto Kołobrzeg, które odbędą się w strefie uzdrowiskowej „A” w godzinach od 22.00 do 6.00 w 2011 r.
    4. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie powołania komisji konkursowej w celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marynarzy Polskich w Kołobrzegu, ul. E. Łopuskiego 15.
    5. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie powołania komisji konkursowej w celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Kołobrzegu, ul. Lwowska 7.
    6. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie powołania komisji konkursowej w celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół nr 2 im. J. Wybickiego w Kołobrzegu, ul. ppor. J. Śliwińskiego 1.
  7. Sprawy FN
    1. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenia w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2010 Regionalnego Centrum Kultury w Kołobrzegu oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kołobrzegu.

Opracowała: Ewelina Fusińska, Referent w Wydziale Organizacji, tel. 943551510, e-mail: e.fusinska@um.kolobrzeg.pl