Protokół Nr 22 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 24 maja 2011 roku
Obecni na posiedzeniu:
Prezydent Miasta - Janusz Gromek
Zastępca Prezydenta ds. społecznych - Anna Mieczkowska
Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański
Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
Rzecznik Prezydenta Miasta - Michał Kujaczyński
----------------------------
Przyjęcie protokołu Nr 21 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia 19 maja 2011r.
Sprawy BZ
Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na „Wykonanie instalacji systemów sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania i napadu, monitoringu wizyjnego w budynku Ratusza w Kołobrzegu, realizowanego w ramach projektu: Renowacja budynku Ratusza w Kołobrzegu- etap I”.
Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na „Wykonanie II obsady kwietników rabatowych, ampli wiszących na lampach oraz wskazanych gazonów zlokalizowanych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg”.
Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na „Remont pomieszczeń Żłobka KRASNAL przy ul. Bogusława X 18 w Kołobrzegu”.
Sprawy GN
Prezydent Miasta zaakceptował wykaz nieruchomości do sprzedaży - działka nr 4/107 obręb 3, położona przy ul. Stoczniowej.
Prezydent Miasta zaakceptował wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży - działka nr 364 obręb 2, położona przy ul. Jedności Narodowej.
Prezydent Miasta wyraził zgodę na wydzierżawienie części działki nr 4/118 o powierzchni 10 m2 położonej przy ul. Nowogródzkiej 7 z przeznaczeniem na działalność małej gastronomii - ogródek gastronomiczny bez sprzedaży alkoholu w okresie od 01.07.- 31.08.2011 r.
W sprawie wniosku o uczczenie pamięci honorowego mieszkańca miasta Kołobrzeg, doktora Zygmunta Maj, poprzez nazwanie jego imieniem i nazwiskiem skweru lub ulicy na terenie miasta Kołobrzeg Prezydent Miasta zaakceptował propozycję nadania imienia alei w Parku Żeromskiego. Uroczystość nadania imienia odbędzie się po rewitalizacji alei w 2011 r..
Prezydent Miasta wyraził zgodę na zmianę sposobu zabezpieczenia kar umownych oraz o wykreślenie hipoteki i prawa odkupu z księgi wieczystej nr KO1L/00035105/5 założonej dla nieruchomości oznaczonej nr 160/1 położonej w obrębie 16 miasta Kołobrzeg przy ul. Ketlinga.
W sprawie wniosku o ustalenie wysokości opłaty adiacenckiej z tytułu scalenia i podziału nieruchomości Prezydent Miasta wyznaczył wysokość stawki opłaty proponując jednocześnie rozliczenie przez potrącenie zgodnie z art. 66 ordynacji podatkowej.
Prezydent Miasta wyraził zgodę na przedłużenie umowy dzierżawy dotyczącej części działki nr 48/29 obręb 12 o powierzchni 28 m2 położonej przy ul.Waryńskiego na dwa lata.
Prezydent Miasta wyraził zgodę na wydzierżawienie gruntu o powierzchni 500 i 550 m2 na terenie działek 245/1 i 245/2 z przeznaczeniem na parking dla samochodów, pod warunkiem przedstawienia do zatwierdzenia technologii wykonania parkingu.
Prezydent Miasta wyraził zgodę na wydzierżawienie części działki nr 329/12 o powierzchni 12 m2 położonej przy ul. Młyńskiej z przeznaczeniem pod ustawienie tablicy reklamowej na okres 3 lat., pod warunkiem uzgodnienia szczegółów lokalizacji.
Prezydent Miasta wyraził zgodę na przekazanie w użytkowanie do MOSiR działki nr 51/22 obręb 11 oraz działki nr 137/2 obręb 11, położonych w Kołobrzegu przy ul. Śliwińskiego.
Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie oddania w wieloletnią dzierżawę na okres do 31.12.2018 r. działki nr 4/2 obręb 2 położonej w Parku im. Jedności Narodowej w Kołobrzegu.
Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie powołania zespołu ds. nazewnictwa ulic, placów, skwerów itp.
W sprawie wniosku Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie o odstąpienie od odszkodowania za nieruchomości przejęte na rzecz Województwa Zachodniopomorskiego w związku z rozbudową przejścia przez m. Kołobrzeg w ciągu drogi wojewódzkiej nr 102, Prezydent Miasta Prezydent Miasta podejmie decyzję po przedstawieniu wszelkiej dokumentacji finansowej i operatów wyceny nieruchomości.
Sprawy K-DR
Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie powołania Zespołu Konsultacyjnego ds. rozwoju systemu dróg rowerowych na terenie Miasta Kołobrzeg.
Prezydent Miasta nie wyraził zgody na zajęcie pasa drogowego ul. Morskiej w Kołobrzegu o pow. 3,00 m2 z przeznaczeniem na umieszczenie ekspozycji towaru w terminie od 01.06.2011 r. - 30.09.2011 r. oraz na zajęcie pasa drogowego ul. Morskiej w Kołobrzegu o pow. 6,00 m2 na prawach wyłączności z przeznaczeniem na umieszczenie namiotu nad ekspozycją towaru w terminie od 01.06.2011 r. - 30.09.2011 r.
Prezydent Miasta wyraził zgodę na zajęcie pasa drogowego ul. Kolejowej w Kołobrzegu o pow. 8,80 m2 z przeznaczeniem na umieszczenie stoiska handlowego (przyczepy) do sprzedaży sezonowej art. Gastronomicznych typu fast-food w terminie od 01.07.2011 r. - 31.8.2011 r.
Prezydent Miasta wyraził zgodę na zajęcie pasa drogowego ul. Kolejowej w Kołobrzegu o pow. 10,00 m2 z przeznaczeniem na umieszczenie ogródka sezonowego w terminie od 01.07.2011 r. - 31.08.2011 r.
Sprawy K-L
Prezydent Miasta wyraził zgodę na umorzenie odsetek w wysokości 331,11 zł po spłacie zadłużenia za lokal mieszkalny w budynku przy ul. Koszalińskiej w Kołobrzegu.
Sprawy WS
Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej rekrutującej dzieci na wolne miejsca do żłobka „Krasnal” w Kołobrzegu na okres od 01.09.2011 r. do 31.08.2011 r.
Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie powołania komisji wizytującej lokale zgłoszone jako miejsce prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego.
Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie zaopiniowania projektu uchwały Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego w sprawie likwidacji Portowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Energetyków 2 w Szczecinie.
Sprawy EKS
Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie zaopiniowania Regulaminu Organizacyjnego Regionalnego Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Z. Herberta.
Sprawy D
Prezydent Miasta zapoznał się z informacją zbiorczą o udzielonych ulgach w zapłacie podatków i opłat w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł oraz o udzielonej pomocy publicznej.
Opracowała: Ewelina Fusińska, Referent w Wydziale Organizacji, tel. 943551510, e-mail: e.fusinska@um.kolobrzeg.pl
Źródło informacji: Tomasz Kolasa, Data źródła: 2011.06.02, 09:01, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2011.06.02, 16:14, Historia zmian