Prezydent Miasta Kołobrzeg
JANUSZ GROMEK

tel.: +48 94 35 51 510 | fax: +48 94 35 23 769
prezydent@post.pl

Protokół Nr 16 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 19 kwietnia 2011 roku

Obecni na posiedzeniu:

  • Prezydent Miasta - Janusz Gromek
  • Zastępca Prezydenta ds. gospodarczych - Andrzej Olichwiruk
  • Zastępca Prezydenta ds. społecznych - Anna Mieczkowska
  • Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański
  • Rzecznik Prezydenta Miasta - Michał Kujaczyński

-------------------------------------------

  1. Przyjęcie protokołu Nr 15 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia 13 kwietnia 2011r.
  2. Sprawy GN
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na przesunięcie terminów zagospodarowania nieruchomości nr 84/4 przy ul. Toruńskiej.
    2. Prezydent Miasta zatwierdził propozycję lokalizacji ogródków gastronomicznych na Placu Ratuszowym w sezonie letnim 2011r.
    3. Prezydent nie wyraził zgody na korzystanie z części działki nr 43/7 obręb 4 o powierzchni 1,5m2 położonej u zbiegu ulic Rodziewiczówny i Mickiewicza z przeznaczeniem na sprzedaż waty cukrowej i popcornu z mobilnego wózka.
    4. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie sprzedaży pomieszczenia mieszkalnego nr 6 w budynku przy ulicy ppor. Emilii Gierczyk 41 o pow. 11,90m2 wraz z udziałem we współwłasności części wspólnych budynku i jego urządzeń jak i oddaniem w użytkowanie wieczyste udziału w działce gruntu nr 300/3 obr. 12.
    5. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją o zamknięciu bez wyboru oferenta III przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości składającej się z działek: 228/3, 230/8, 230/9, 230/10, położonych w obrębie 11 miasta Kołobrzeg przy ul. Artyleryjskiej i polecił wstrzymać sprzedaż do końca roku.
    6. Prezydent Miasta nie rozstrzygnął wniosku z prośbą o wyrażenie zgody na zmianę branży z dotychczasowej tj. sprzedaż prasy na kiosk z lodami i goframi do czasu przeprowadzenia negocjacji cenowych.
    7. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na wydłużenie okresu rozpoczęcia budowy o trzy lata oraz na wykonanie wycinki drzewa na koszt Gminy Miasto Kołobrzeg.
    8. Prezydent Miasta wyraził zgodę na ponowne wydzierżawienie części działki nr 557/1, obr. 17 o powierzchni 349m2 położonej przy ul. Orłowskiego z przeznaczeniem na teren zielony.
    9. Prezydent Miasta wyraził zgodę na wydzierżawienie części działki nr 66/2 obr. 4 o powierzchni 80m2 położonej w Parku im. S. Żeromskiego z przeznaczeniem na urządzenie letniego ogródka gastronomicznego, pod warunkiem negocjacji ceny.
    10. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na wydzierżawienie części działki nr 1/3, obr. 4 o powierzchni 15m2 położonej w pobliżu MOLO z przeznaczeniem na mobilną lodziarnię na okres 3 sezonów letnich, tj. od 15.06 do 31.08.
    11. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na wydzierżawienie gruntu pod ustawienie lodówki typu coca-cola przy dzierżawionej części działki nr 337, obr. 12, z przeznaczeniem na prowadzenie działalności handlowej z kolekturą LOTTO.
    12. Prezydent Miasta wyraził zgodę na zmianę sposobu zabezpieczania kar umownych oraz o wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej założonej dla nieruchomości oznaczonej nr 142, położonej w obrębie 11 miasta Kołobrzeg przy ul. Solnej.
    13. Prezydent Miasta wyraził zgodę na zmianę zapisów w umowie dzierżawy tj. rezygnację z punktu położonego na Placu Ratuszowym oraz przesunięcie terminu dzierżawy na okres od 28 kwietnia do 10 września.
  3. Sprawy K-DR
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na rozszerzenie strefy płatnego parkowania o tereny strefy A Uzdrowiska Kołobrzeg.
    2. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na rozszerzenie Stref Płatnego Parkowania o część ulic Śródmieścia oraz Portu.
    3. W sprawie wniosku o ustalenie miejsc postojowych dla pojazdów Summer Car na terenie Uzdrowiska Kołobrzeg, Prezydent Miasta wyraził zgodę na zatrzymywanie się pojazdów na terenie Portu Pasażerskiego w Kołobrzegu i na skrzyżowaniach ulic W. Reymonta i A. Fredry. Nie wyraził zgody na przejazd i zatrzymywanie się w ul. Rodziewiczówny i ul. Sikorskiego.
    4. Prezydent Miasta wyraził zgodę na wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym ul. I Armii Wojska Polskiego, poprzez wysunięcie przed ustaloną linię zabudowy (od poziomu I piętra włącznie) stałych elementów, takich jak: gzymsy, okapy, zadaszenia, rury spustowe oraz balkony, wykusze czy loggie oraz płyty fundamentowej według załączonej koncepcji polecając jednocześnie naliczenie stosownych opłat
  4. Sprawy K-L
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na częściowe umorzenie odsetek po spłacie zadłużenia z tytułu opłat za lokal mieszkalny w budynku przy ul. Łopuskiego 11/13 w Kołobrzegu.
    2. Prezydent Miasta wyraził zgodę na wstrzymanie naliczania odsetek od czynszu oraz przełożenia terminów spłaty czynszu za najmowany lokal użytkowy.
  5. Sprawy PNW
    1. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu zbiorowego dostarczania wody i zbiorowego odprowadzania ścieków obowiązującego na terenie Miasta Kołobrzeg i Gminy Kołobrzeg.
  6. Sprawy EKS
    1. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie zatwierdzenia kalendarza imprez Gminy Miasto Kołobrzeg, które odbędą się w strefie uzdrowiskowej „A” w godzinach od 22.00 do 6.00 w roku 2011.
    2. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej, dokonującej rekrutacji dzieci do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach, prowadzonych przez Gminę Miasto Kołobrzeg.
    3. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie ustalenia cennika za korzystanie z obiektów użyteczności publicznej Gminy Miasta Kołobrzeg zarządzanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu oraz ustalenia cennika wynajmu niektórych pojazdów eksploatowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu.
    4. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie założeń do opracowania arkuszy organizacyjnych przedszkoli i szkół prowadzonych przez Gminę Miasto Kołobrzeg w roku szkolnym 2011/2012.
  7. Sprawy WZK
    1. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie likwidacji formacji obrony cywilnej w Społem PSS „Jedność”

Opracowała: Ewelina Fusińska, Referent w Wydziale Organizacji, tel. 943551510, e-mail: e.fusinska@um.kolobrzeg.pl