Protokół Nr 17 z posiedzenia Kolegium Prezydenta - 07.04.2009 r.

Prezydent Miasta Kołobrzeg
JANUSZ GROMEK

tel.: +48 94 35 51 510 | fax: +48 94 35 23 769
prezydent@post.pl


Protokół Nr 17 z Posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia 07 kwietnia 2009 roku

Obecni na posiedzeniu:

  • Prezydent Miasta - Janusz Gromek
  • Zastępca Prezydenta ds. Gospodarczych - Tomasz Tamborski
  • Zastępca Prezydenta ds. Społecznych - Mirosław Tessikowski
  • Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański
  • Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
  • Rzecznik Prasowy - Michał Kujaczyński

  1. Porządek posiedzenia
    1. Przyjęcie protokołu Nr 16 z Posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia 31 marca 2009 roku.
  2. Sprawy K
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na rozłożenie na raty zadłużenia z tytułu opłat za lokal mieszkalny w budynku przy ul. Unii Lubelskiej 40/20 w Kołobrzegu.
    2. Prezydent Miasta wyraził zgodę na częściowe umorzenie zaległości czynszowych ciążących na lokalu mieszkalnym w budynku przy ul. Spacerowej 1B/4 w Kołobrzegu.
    3. Prezydent Miasta wyraził zgody na rozłożenie na raty pozostałej do zapłaty kwoty naliczonej tytułem kary administracyjnej za usunięcie drzew bez wymaganego zezwolenia.
    4. Prezydent Miasta zaakceptował pozytywnie wniosek w sprawie zamiany mieszkań.
    5. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie powołania Komisji ds. udzielania dofinansowania ze środków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na przedsięwzięcia związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest.
  3. Sprawy GN
    1. Prezydent Miasta wycofał z porządku obrad wniosek w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony umowy użyczenia nr 4/2000.
    2. Prezydent Miasta wycofał z porządku obrad wniosek o akceptację wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz Caritas Diecezji Koszalińsko - Kołobrzeskiej działki nr 99/1 o powierzchni 0,1751h i 104/1 o powierzchni 0,1130 h położone w obrębie 5 miasta Kołobrzeg przy ul. Kasprowicza. Udzielenie zgody na podział działki nr 105/8 obręb 5 zgodnie z założeniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
    3. Prezydent Miasta wycofał z porządku obrad wniosek w sprawie akceptacji wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży prawa użytkowania wieczystego gruntu wraz z własnością położonych na nim budynków w trybie bezprzetargowym na rzecz Caritas Diecezji Koszalińsko- Kołobrzeskiej w Koszalinie - działka nr 104/2 o powierzchni 0,2539 ha położonej w obrębie 5 miasta Kołobrzeg przy ulicy Kasprowicza. Udzielenie zgody na podział działki nr 102/2 o powierzchni 0,0280 ha, obręb 5, zgodnie z założeniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zajęcie stanowiska w kwestii zaliczenia na poczet ceny sprzedaży nieruchomości wartości nakładów poniesionych przez nabywcę oraz obciążenia nabywcy opłatą roczną z tytułu użytkowania wieczystego działki nr 104/2.
  4. Sprawy UA
    1. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały Rady Miasta Kołobrzeg w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Kołobrzeg - Uzdrowisko Wschód dla obszaru położonego przy ul. Wł. Sikorskiego, H. Kołłątaja i T. Kościuszki w Kołobrzegu.
    2. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały Rady Miasta Kołobrzeg w sprawie przyjęcia "Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami na lata 2009-2012".
  5. Sprawy EKS
    1. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały Rady Miasta Kołobrzeg w sprawie nadania Przedszkolu Miejskiemu Nr 2 w Kołobrzegu przy ul. M. Borzymowskiego 8 imienia Wandy Chotomskiej.

Sporządziła: Elżbieta Downarowicz, inspektor ds. Kancelarii Prezydenta Miasta