Protokół Nr 33 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 17 sierpnia 2010 roku
Obecni na posiedzeniu:
Prezydent Miasta - Janusz Gromek
Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański
Zastępca Prezydenta ds. Gospodarczych - Tomasz Tamborski
Rzecznik Prasowy - Michał Kujaczyński
Porządek posiedzenia
Przyjęcie protokołu Nr 32 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta z dnia 10 sierpnia 2010 roku.
Sprawy BZ
Prezydent Miasta zapoznał się z informacją dotyczącą rozstrzygniętego zamówienia publicznego na: „Remont nawierzchni chodników, dróg i miejsc postojowych na wysokości nieruchomości Dworcowa 21-27 w Kołobrzegu”.
Sprawy GN
Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Wschodniej.
Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie sprzedaży działek położonych w Kołobrzegu przy ul. Jedności Narodowej.
Prezydent Miasta wyraził zgodę na zaprojektowanie i wykonanie odcinka sieci gazowej niskiego ciśnienia De 180 PE i De 110PE w Kołobrzegu przy ul. Kasprowicza i ul. Kościuszki.
Prezydent Miasta zaakceptował propozycję uzgodnienia trasy projektowanego kabla energetycznego przechodzącego przez działkę nr 39/1 przy ul. Kolumba.
Prezydent Miasta zapoznał się z informacją o zamknięciu bez wyboru oferentów I przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż lokalu garażowego nr 13 oraz lokalu garażowego nr 15 przy ul. Trzebiatowskiej 10A w Kołobrzegu i polecił ogłosić kolejny przetarg.
Prezydent Miasta zapoznał się z informacją o zamknięciu bez wyboru oferenta I przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości nr 97/1 obr.18 o pow. 0,0534 ha, położonej w Kołobrzegu przy ul. Jasnej i polecił ogłosic kolejny przetarg.
W związku z brakiem możliwości prawnych Prezydent Miasta nie wyraził zgody na przedłużenie umowy dzierżawy 166/08 z dnia 26.05.2008r.
Prezydent Miasta wyraził zgodę na przesunięcie terminów zagospodarowania działek nr 100/1 i 100/2 obr. 5, położonych przy ul. Kasprowicza w Kołobrzegu o
2 lata.
Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie sprzedaży udziału 1250/10000 części w działce nr 141/30, o powierzchni 0,0032 ha, położonej w obrębie 12 miasta Kołobrzeg, przy alei I Armii Wojska Polskiego.
Prezydent Miasta wyraził zgodę na zaprojektowanie i wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej na działce nr 162/18 obr. 4 w Kołobrzegu.
Sprawy EKS
Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie ustalenia terminu składania wniosków na dofinansowanie zakupu podręczników dla uczniów objętych Rządowym programem pomocy uczniom w 2010r. - „Wyprawka szkolna”.
Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały zmieniającej uchwały w sprawie utworzenia rachunków dochodów własnych, ustalenia źródeł dochodów własnych i ich przeznaczenia w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejską Kołobrzeg.
Sprawy WS
Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.
W sprawie wniosku w sprawie poręczenia dla Kołobrzeskiej Spółdzielni Socjalnej „Morska Odyseja” Prezydent Miasta polecił wystąpić do Starosty Kołobrzeskiego o uwzględnienie innych form zabezpieczenia i poręczeń.
Prezydent Miasta wyraził zgodę na przeprowadzenie akcji szczepień przeciwko grypie dla osób z grupy podwyższonego ryzyka powyżej 70-go roku życia.
Sprawy K
Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie powołania Komisji w celu oceny prac i wytypowania zwycięzców w konkursie p.t. „Zieleń wokół nas”.
Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie sprawie powołania Komisji w celu oceny prac i wytypowania zwycięzców w konkursie p.t. „Jesienne drzewko”.
Sprostowanie do protokołu nr 32 z dnia 10 sierpnia 2010 r. W punkcie 6.1 protokołu winno być: Prezydent Miasta nie wyraził zgody na udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki na malowanie ścian na korytarzach w Szkole Podstawowej Nr 6 w Kołobrzegu.
Opracowała: Claudia Rubanowicz-Surówka, Podinspektor ds. Administracji i Współpracy Zagranicznej
tel.:+48 94 35 51 510 | e-mail: c.rubanowicz@um.kolobrzeg.pl
Źródło informacji: Tomasz Kolasa, Data źródła: 2010.09.21, 21:37, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2010.09.21, 21:38, Historia zmian