Protokół Nr 40 z posiedzenia Kolegium Prezydenta - 18.10.2010 r.

Prezydent Miasta Kołobrzeg
JANUSZ GROMEK

tel.: +48 94 35 51 510 | fax: +48 94 35 23 769
prezydent@post.pl


Protokół Nr 40 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 14 października 2010 roku

Obecni na posiedzeniu:

  • Prezydent Miasta - Janusz Gromek
  • Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
  • Zastępca Prezydenta ds. Społecznych - Mirosław Tessikowski
  • Rzecznik Prasowy - Michał Kujaczyński

  1. Porządek posiedzenia.
    1. Przyjęcie protokołu Nr 39 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta z dnia 14 października 2010 roku.
  2. Sprawy BZ
    1. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: „Zorganizowanie, przeprowadzenie oraz techniczną organizację szkoleń pracowników Urzędu Miasta Kołobrzeg w ramach projektu „Poprawa jakości usług publicznych w Urzędzie Miasta Kołobrzeg”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”.
  3. Sprawy GN
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na przedłużenie umowy dzierżawy nr 118/07 z dnia 28.11.2007r. na okres jednego roku z możliwością wcześniejszego wypowiedzenia umowy w związku z planowaną inwestycją.
    2. Prezydent Miasta negatywnie rozpatrzył wniosek dotyczący ustanowienia nieodpłatnej służebności przechodu i przejazdu w formie aktu notarialnego wraz z wnioskami o ujawnienie służebności w księgach wieczystych założonych dla działek nr 21/2 i 21/1 obr. 17.
    3. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na anulowanie płatności za zajęcie gruntu o powierzchni 4m2 na Skwerze Pionierów w celu przeprowadzenia akcji promującej naukę języków obcych dla dzieci.
    4. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na dzierżawę gruntu - części działki nr 4/8 z przeznaczeniem na projektowane schody terenowe oraz stalowe (20m2) prowadzące do nadbudowanej części budynku na działce nr 3/8 oraz na projektowany taras.
    5. Prezydent Miasta wyraził zgodę na nieodpłatne zajęcie terenu pod budowę chodnika na działce nr 175/39 położonej przy ul. Łopuskiego w Kołobrzegu.
    6. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie przedłużenia wieloletniej umowy dzierżawy pomieszczeń o powierzchni 315,87 m2, zlokalizowanych w obiekcie Latarni Morskiej, na okres do 30.04.2024r.
    7. Prezydent Miasta wyraził zgodę na wydzierżawienie parkingu położonego przy ul. Towarowej w Kołobrzegu.
    8. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie sprzedaży 2 lokali mieszkalnych na rzecz dotychczasowych najemców wraz ze sprzedażą ułamkowych części działek gruntu.
    9. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie sprzedaży 13 lokali mieszkalnych na rzecz dotychczasowych najemców wraz z oddaniem w użytkowanie wieczyste ułamkowych części działek gruntu.
    10. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie zasad obciążania nieruchomości pozostających w zasobie nieruchomości Gminy Miasto Kołobrzeg służebnościami.
    11. Prezydent Miasta negatywnie rozpatrzył wniosek z prośbą o zapewnienie nieruchomości zamiennej za działkę nr 70/5 obr. 18 przejętą przez Gminę Miasto Kołobrzeg w ramach realizacji inwestycji Pt: Poprawa dostępności do portu Kołobrzeg od strony lądu - Etap II.
    12. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na dołączenie do aktualnie dzierżawionego gruntu w Podczelu przy ul. Brzeskiej, czterech dodatkowych hangarów.
    13. Prezydent Miasta wyraził zgodę na zawarcie umowy dzierżawy dotyczącej części działki nr 253/26 obr. 12 położonej przy ul. Łopuskiego z przeznaczeniem na ustawienie tablicy reklamowej oraz naliczenie wynagrodzenia od dnia jej ustawienia.
    14. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na przedłużenie umowy dzierżawy 90/96 z dnia 09.01.1996r.
    15. Prezydent Miasta wyraził zgodę na wcześniejsze rozwiązanie umowy nr 96/10 z dnia 24 czerwca 2010r.
    16. Prezydent Miasta rozstrzygnął pozytywnie wniosek dotyczący przedłużenia zgody na zajęcie gruntu miejskiego z przeznaczeniem na ustawienie tablic reklamowych.
  4. Sprawy UA
    1. Prezydent Miasta zaakceptował projekty uchwał w sprawie wywołania zmian do obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego części miasta Kołobrzeg, tj.:
      1. Uzdrowiska - Wschód
      2. 5-Trzebiatowska
  5. Sprawy K
    1. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia zobowiązań wykraczających poza rok budżetowy.
  6. Sprawy K-DR
    1. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie przejęcia pojazdu na własność Gminy Miasto Kołobrzeg.
    2. Prezydent Miasta ustalił wysokość kar za nieterminową realizację zadania „Przebudowa ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Łopuskiego do ul. Narutowicza w Kołobrzegu”.
  7. Sprawy PU
    1. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie przyjęcia dla Gminy Miasto Kołobrzeg Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2011.
  8. Sprawy EKS
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na zwiększenie dotacji na 2010r. dla Przedszkola Prywatnego „Morska Kraina” w Kołobrzegu.
    2. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie utworzenia rachunków dochodów, ustalenia źródeł dochodów oraz ich przeznaczenia w jednostkach budżetowych prowadzonych przez Gminę Miasto Kołobrzeg.
  9. Sprawy PNW
    1. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowej taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg i Miasto Kołobrzeg.
    2. Sprostowanie do protokołu nr 39 z Kolegium Prezydenta Miasta w dniu 6 października 2010 r.
      10.1. w pkt. 3.30 w miejscu nr działki 358 obręb 17 winno być 319/2 obręb 17.
      10.2. pkt. 5.1 winien brzmieć: Prezydent Miasta wyraził zgodę na zajęcia pasa drogowego ul. Spacerowej w Kołobrzegu o pow. 9,0 m2 z przeznaczeniem na umieszczenie kiosku handlowego w okresie od 01.10.2010r. do 30.09.2011r. pod warunkiem gruntownego odnowienia obiektu

Opracowała: Claudia Rubanowicz-Surówka, Podinspektor ds. Administracji i Współpracy Zagranicznej
tel.:+48 94 35 51 510 | e-mail: c.rubanowicz@um.kolobrzeg.pl