Porządek XI sesji Rady Miasta | 31.07.2007 r.

Porządek obrad XI sesji Rady Miasta Kołobrzeg, która odbędzie się w dniu 31 lipca 2007 roku o godz. 10.00 w dużej sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg, ulica Ratuszowa 13

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
  2. Sprawozdanie Prezydenta z wykonania uchwał Rady oraz informacje o przeprowadzonych przetargach
  3. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. zmian w budżecie Gminy Miasto Kołobrzeg na 2007 r. |
      • załączniki |
    2. uchwalenia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego dla Miasta Kołobrzeg na lata 2007 - 2013 |
      • załączniki |
    3. poręczenia weksla "in blanco" wystawionego przez Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty w Karlinie tytułem zabezpieczenia spłaty kwoty pożyczki płatniczej udzielonej ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej |
    4. poręczenia przez Gminę Miasto Kołobrzeg weksla "in blanco" wystawionego przez Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty w Karlinie tytułem zabezpieczenia spłaty kwoty pożyczki udzielonej ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej |
    5. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Bajecznej |
    6. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Bydgoskiej |
    7. zbycia działek położonych w Kołobrzegu przy ul. Zwycięzców |
    8. oddania w wieloletnią dzierżawę działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Jedności Narodowej 64-66 |
    9. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Świętego Macieja |
    10. wniesienia do Kołobrzeskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w Kołobrzegu aportu na podwyższenie kapitału zakładowego |
    11. oddania w wieloletnią dzierżawę działki nr 314/7, położonej przy Miejskiej Oczyszczalni Ścieków obręb Korzystno |
    12. ustalenia uprawnień pasażerów Komunikacji Miejskiej w Kołobrzegu sp. z o.o. do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów środkami lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg |
    13. ustalenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg |
      • załączniki |
    14. ustalenia granic obwodów publicznych gimnazjów na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg |
      • załączniki |
    15. powierzenia Prezydentowi Miasta Kołobrzeg uprawnień do ustalania cen za korzystanie z obiektów użyteczności publicznej wchodzących w skład mienia komunalnego |
    16. nadania Zespołowi Szkół Nr 2 przy ul. ppor. J. Śliwińskiego w Kołobrzegu imienia Józefa Wybickiego |
    17. zmieniająca uchwałę Nr XLVIII/618/06 Rady Miejskiej w Kołobrzegu z dnia 22 lutego 2006 r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu |
    18. nadania statutu Młodzieżowej Rady Miasta Kołobrzeg |
    19. uznania przez Gminę Miasto Kołobrzeg Statutu Międzynarodowego Związku Hanzy uchwalonego na 20 Zjeździe w Zwolle (Holandia) w dniu 27 maja 2000 roku |
    20. wyłonienia przedstawiciela Rady Miasta Kołobrzeg do Rady Społecznej Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kołobrzegu |
    21. zmian w składzie osobowym Komisji Uzdrowiskowej Rady Miasta Kołobrzeg |
    22. wskazania Wiceprzewodniczącego Rady Miasta do dokonywania czynności związanych z podróżami służbowymi Przewodniczącej Rady |
  4. Sprawy Komisji:
    1. przedstawienie sprawozdania Komisji Rewizyjnej z kontroli przeprowadzonej w Wydziale Działalności Gospodarczej w zakresie spraw zawartych w pismach firmy PTO MOR -TAX "Radmor" oraz podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wniosków Komisji Rewizyjnej z ww. kontroli |
    2. przedstawienie sprawozdania Komisji Rewizyjnej z kontroli kompleksowej przeprowadzonej w Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Kołobrzegu oraz podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wniosków Komisji Rewizyjnej z ww. kontroli |
    3. przedstawienie wniosku Komisji Prawa, Porządku Publicznego i Spraw Obywatelskich w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej przeprowadzenie kontroli prawidłowości procesu przebiegu konkursu na Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3
  5. Przedstawienie sprawozdania z realizacji planu gospodarki odpadami
  6. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi
  7. Wolne wnioski i informacje
  8. Zamknięcie sesji