Porządek XVI sesji Rady Miasta | 19.12.2007 r.

AKTUALNY PORZĄDEK SESJI RADY MIASTA

Porządek obrad XVI sesji Rady Miasta Kołobrzeg, która odbędzie się w dniu 19 grudnia 2007 r. o godz. 10.00 w dużej sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg - ul. Ratuszowa 13.

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z wykonania uchwał Rady oraz informacje o przeprowadzonych przetargach.
  3. Budżet miasta na rok 2008:
    1. odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem
    2. odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie budżetu
    3. przedstawienie opinii Komisji ds. Budżetowo-Gospodarczych oraz stałych Komisji Rady Miasta
    4. przedstawienie stanowiska Prezydenta Miasta w sprawie przedstawionych opinii stałych Komisji
    5. dyskusja nad wniesionymi poprawkami i ich głosowanie
    6. głosowanie nad projektem uchwały budżetowej
  4. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. zmian w budżecie Gminy Miasto Kołobrzeg na 2007 r. |
      • uzasadnienie |
      • załącznik |
      • załącznik |
    2. sprzedaży działek położonych w Kołobrzegu przy ul. Brzeskiej |
    3. nieodpłatnego nabycia nieruchomości gruntowych |
    4. określenia zasad przedłużania na kolejny okres umów dzierżaw zawartych na czas oznaczony do 3 lat |
    5. wyznaczenia lokalizacji punktów handlowych w strefie ochronnej "A" Uzdrowiska Kołobrzeg w okolicach molo |
    6. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, części działki nr 21/2, obręb 12, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka nr 21/2A, położonej przy ul. Kniewskiego w Kołobrzegu |
    7. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, części działki nr 56, obręb 12, oznaczonej do celów dzierżawy jako dzierżawy jako działka nr 56/A, położonej przy ul. Unii Lubelskiej w Kołobrzegu |
    8. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, części działki nr 386, obręb 13, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka nr 386/A, położonej przy ul. Słowińców w Kołobrzegu |
    9. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, części działki nr 21/22, obręb 13, oznaczonej do celów dzierżawy jako działki nr 21/22A, nr 21/22B i nr 21/22C, położone przy ul. Unii Lubelskiej w Kołobrzegu |
    10. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, części działki nr 1/14, obręb 12, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka nr 1/14A, położonej przy ul. Kolejowej w Kołobrzegu |
    11. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, części działki nr 225/15, obręb 11, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka nr 225/15A, położonej przy ul. Jedności Narodowej w Kołobrzegu |
    12. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, części działki nr 67, obręb 11, położonej przy ul. Młyńskiej w Kołobrzegu |
    13. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, części działki nr 141/9, obręb 13, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka nr 141/9/A, położonej przy ul. Lipowej w Kołobrzegu |
    14. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, działek: nr 166/2-15, 166/17, 166-20-26, 166/28-29, 166/31-47, 166/53-56, 166/58-62, 166/4-66, 291 obręb 17 położonych w Kołobrzegu przy ul. Akacjowej, Bajecznej, Pogodnej, Stankiewicza, Maciejewicza z przeznaczeniem pod nasadzenia zielone |
    15. oddania w dzierżawę, na okres 3 części działki nr 321, obręb 11, położonej w Kołobrzegu przy ul. Trzebiatowskiej, z przeznaczeniem pod uprawę warzyw, owoców i kwiatów |
    16. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, części działki nr 225/15, obręb 11, położonej przy zbiegu ulic Mazowieckiej i Jedności Narodowej w Kołobrzegu |
    17. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, części działek nr 242/1 i nr 242/2, obręb 12, położonych przy ul. Ratuszowej w Kołobrzegu |
    18. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, działki nr 206/3B, obręb 13, położonej przy ul. Budowlanej w Kołobrzegu |
    19. oddania w dzierżawę, na okres 2 lat części działki nr 204, obręb 16, położonej w Kołobrzegu przy ul. Zagłoby, z przeznaczeniem pod nasadzenia zielone |
    20. oddania w dzierżawę, na okres 2 lat części działek nr 312 i 166/68, obręb 17, położonej w Kołobrzegu przy ul. Zaruskiego róg Maciejewicza, z przeznaczeniem pod nasadzenia zielone |
    21. oddania w dzierżawę na okres dwóch lat działek 25/4 i 28 położonych w Kołobrzegu przy ul. Wschodniej |
    22. oddania w dzierżawę, na okres 2 lat części działek: nr 404, obręb 11 położonej w Kołobrzegu przy ul. Trzebiatowskiej (nad rzeką Parsętą) oraz 3/4, obręb 13, położonej w Kołobrzegu przy ul. Okopowej z przeznaczeniem pod uprawę warzyw, owoców i kwiatów |
    23. oddania w dzierżawę na okres 2 lat część działki 414/12, na której wydzielonych jest: 32 działki położone w Kołobrzegu przy ul. Zbowidowców, Kapitańskiej, Marynarskiej, Bosmańskiej |
    24. oddania w dzierżawę, na okres 2 lat części działki nr 104, obręb 18, położonej w Kołobrzegu przy ul. Wesołej, z przeznaczeniem pod nasadzenia zielone |
    25. oddania w dzierżawę, na okres 2 lat, działek: nr 164, 211/2, 815/18, 815/21, 815/24, obręb 9, położonych w Kołobrzegu przy ul. Perłowej i Błękitnej, z przeznaczeniem pod nasadzenia zielone |
    26. oddania w dzierżawę, na okres 2 lat działek: 245/1, 245/2 i części działki nr 246, obręb 17, położonych w Kołobrzegu przy ul. 6 Dywizji Piechoty, z przeznaczeniem pod uprawę warzyw, owoców i kwiatów |
    27. oddania w dzierżawę, na okres 1 roku, części działek: nr 13/4, obręb 16, położonej w Kołobrzegu przy ul. 6 Dywizji Piechoty i nr 556/1, obręb 9, położonej w Kołobrzegu przy ul. Moniuszki z przeznaczeniem pod uprawy rolne |
    28. oddania w dzierżawę, na okres 1 roku, działek: nr 64 i części działki nr 70/11, obręb 5, położonych w Kołobrzegu przy ul. Kasprowicza z przeznaczeniem pod uprawy warzyw, owoców i kwiatów |
    29. oddania w dzierżawę, na okres 1 roku, działki nr 137/B, obręb 11, położonej przy ul. Śliwińskiego w Kołobrzegu |
    30. oddania w dzierżawę, na okres 1 roku, działki nr 4/272A, obręb 8, położonej przy ul. Lwowskiej w Kołobrzegu |
    31. przedłużenia terminu dzierżawy części działki nr 135/2 w obrębie 13, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka 135/2/B położonej przy ul. Słowińców w Kołobrzegu |
    32. przedłużenia terminu dzierżawy części działki nr 69/3 w obrębie 12, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka 69/3/A, położonej przy ul. Zwycięzców 7 w Kołobrzegu |
    33. przedłużenia terminu dzierżawy części działki nr 194 w obrębie 12, oznaczona do celów dzierżawy jako działka 194/A, położonej przy ul. Walki Młodych w Kołobrzegu |
    34. przedłużenia terminu dzierżawy działki nr 410 w obrębie 13, położonej przy ul. Budowlana 26-28 w Kołobrzegu |
    35. przedłużenia terminu dzierżawy części działki nr 172/2 w obrębie 12, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka 172/2/L, położonej przy ul. Łopuskiego 24 w Kołobrzegu |
    36. przedłużenia terminu dzierżawy części działki nr 259 w obrębie 12, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka 259/A, położonej przy ul. Wąskiej w Kołobrzegu |
    37. przedłużenia terminu dzierżawy części działki nr 123/2 w obrębie 12,oznaczona do celów dzierżawy jako działka 123/2/A, położonej przy ul. Źródlanej w Kołobrzegu |
    38. przedłużenia terminu dzierżawy części działki nr 249 w obrębie 12, oznaczona do celów dzierżawy jako działka 249/A, położonej przy ul. Armii Krajowej w Kołobrzegu |
    39. przedłużenia terminu dzierżawy części działki nr 249 w obrębie 12, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka 249/B, położonej przy ul. Armii Krajowej w Kołobrzegu |
    40. przedłużenia terminu dzierżawy części działki nr 246 w obrębie 12, oznaczona do celów dzierżawy jako działka 246/A, położonej przy ul. Giełdowej w Kołobrzegu |
    41. przedłużenia terminu dzierżawy części działki nr 135/2 w obrębie 13, oznaczona do celów dzierżawy jako działka 135/2/C/A, położonej przy ul. Słowińców w Kołobrzegu |
      • uzasadnienie |
    42. przedłużenia terminu dzierżawy działki nr 24/16 i 30/9 w obrębie 12, położonej przy ul. Piastowskiej w Kołobrzegu |
    43. przyjęcia dla Gminy Miasto Kołobrzeg Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2008 |
    44. zawarcia porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Kołobrzeg a Gminą Miasto Kołobrzeg w sprawie utworzenia wspólnej Straży Miejskiej |
    45. rozpatrzenia wezwania do usunięcia naruszenia prawa przez Radę Miasta Kołobrzeg |
  5. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi.
  6. Wolne wnioski i informacje.
  7. Zamknięcie sesji.