Porządek XV sesji Rady Miasta | 28.11.2007 r.

Porządek obrad XV sesji Rady Miasta Kołobrzeg, która odbędzie się w dniu 28 listopada 2007 roku o godz. 10.00 w dużej sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13.

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z wykonania uchwał Rady oraz informacje o przeprowadzonych przetargach.
  3. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie miasta Kołobrzeg |
    2. określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na terenie miasta Kołobrzeg |
    3. opłaty od posiadania psów |
    4. ustalenia wysokości opłaty targowej |
    5. opłaty uzdrowiskowej |
    6. ustalenia wzorów informacji i deklaracji podatkowych |
      • załącznik 1 |
      • załącznik 2 |
      • załącznik 3 |
      • załącznik 4 |
      • załącznik 5 |
      • załącznik 6 |
    7. przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowej taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg i Gminy Kołobrzeg |
    8. ustalenia opłat z tytułu działalności świadczonej przez Żłobek "KRASNAL" prowadzony przez Gminę Miasto Kołobrzeg |
    9. uchwalenia "Strategii rozwoju turystyki w mieście Kołobrzeg" |
      • załącznik "Strategia Rozwoju Turystyki w Mieście Kołobrzeg" |
    10. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Matejki |
    11. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Krzemienieckiej |
    12. oddania w dzierżawę, na okres do 3 lat, części działek nr 256, 257, 258, 259, 261, 262, obręb 11, położonych przy ul. 1 Maja w Kołobrzegu |
    13. oddania w dzierżawę, na okres do 31.12.2009 roku, części działki nr 242/1, obręb 12, o powierzchni 18 m2, położonej przy ul. Ratuszowej w Kołobrzegu |
    14. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, działek: nr 339/7 o powierzchni 76 m2, nr 339/6 o powierzchni 152 m2 i nr 339/5 o powierzchni 152 m2, obręb 17, położonych przy ul. Michałowskiego w Kołobrzegu |
    15. oddania w dzierżawę, na okres do 31.12.2009 roku, części działki nr 16, obręb 17, powierzchni 150 m2, położonej przy ul. Słonecznej w Kołobrzegu |
    16. oddania w dzierżawę, na okres do 31.12.2009 roku, części działki nr 4/248, obręb 8, o powierzchni 6,49 m2, położonej przy ul. Ostrobramskiej w Kołobrzegu |
    17. oddania w dzierżawę, na okres do 31.12.2009 roku, części działki nr 173/30, obręb 12, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka nr 173/30/C, położonej przy ul. Łopuskiego w Kołobrzegu |
    18. oddania w dzierżawę, na okres 2 lat, części działki nr 48/29, obręb 12, oznaczonej do celów dzierżawy jako działka nr 48/29A, położonej przy ulicy Waryńskiego w Kołobrzegu |
    19. oddania w dzierżawę, na okres do 31.12.2008 roku, działki nr 2/11, obręb 20, położonej przy ul. Koszalińskiej w Kołobrzegu |
    20. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, części działki nr 173/30, obręb 12, położonej przy ul. Łopuskiego w Kołobrzegu |
    21. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, części działek nr 3/3, obręb 19 i 228, obręb 13, położonych przy ul. Bolesława Krzywoustego w Kołobrzegu |
    22. określenia zasad przedłużania na kolejny okres umów dzierżaw zawartych na czas oznaczony do 3 lat |
    23. określenia liczby przeznaczonych do wydania nowych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką w 2008 roku |
    24. zmieniająca uchwałę Nr XXXI/407/04 Rady Miejskiej w Kołobrzegu z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie nadania Statutu Miejskiego Ośrodka Kultury w Kołobrzegu |
    25. zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia wniosków Komisji Rewizyjnej z kontroli kompleksowej działań Prezydenta w zakresie planowania i programowania rozwoju miasta w latach 2003-2006 |
    26. wskazania przedstawiciela Rady Miasta Kołobrzeg do Rady Muzeum przy Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu |
    27. odwołania dotychczasowego i powołania nowego delegata do Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty |
  4. Przedstawienie sprawozdania Komisji Rewizyjnej z kontroli zleconej przez Radę Miasta w zakresie zbadania prawidłowości procesu konkursu na Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3 oraz podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wniosków Komisji z ww. kontroli
  5. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi
  6. Wolne wnioski i informacje
  7. Zamknięcie sesji.