Porządek XLI sesji Rady Miasta | 27.01.2010 r.

Porządek obrad XLI sesji Rady Miasta Kołobrzeg, która odbędzie się w dniu 27 stycznia 2010 roku o godz. 10.00 w dużej sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z wykonania uchwał Rady oraz informacje o przeprowadzonych przetargach
  3. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. udzielenia w roku 2010 pomocy rzeczowej innej jednostce samorządu terytorialnego
    2. zmian w budżecie Gminy Miasto Kołobrzeg na 2010 r.
    3. zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania oraz opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg oraz sposobu ich pobierania
    4. wyznaczenia lokalizacji punktów handlowych w strefie ochronnej „A” Uzdrowiska Kołobrzeg na rok 2010 i 2011
    5. sprzedaży działki położonej w Kołobrzegu przy ul. Wczasowej
    6. oddania w wieloletnią dzierżawę działki nr 173/7 obręb 12, położonej w Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego
    7. oddania w dzierżawę, na okres 3 lat, części działki nr 21/43 obręb 13 położonej przy ul. Unii Lubelskiej w Kołobrzegu
    8. oddania w dzierżawę, na okres do 31.12.2011 roku, działki nr 330 obręb 12 położonej przy ul. Kolejowej w Kołobrzegu
  4. Sprawy Komisji Rewizyjnej:
    1. przedstawienie sprawozdania z kontroli sprawdzającej Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Kołobrzegu oraz podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wniosku Komisji Rewizyjnej z kontroli sprawdzającej Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Kołobrzegu
    2. przedstawienie sprawozdania z kontroli sprawdzającej w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu oraz podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wniosku Komisji Rewizyjnej z kontroli sprawdzającej w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu
    3. przedstawienie sprawozdania z kontroli problemowej: administrowanie gminnym zasobem mieszkaniowym w latach 2007-2008 oraz podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wniosku Komisji Rewizyjnej z kontroli problemowej: administrowanie gminnym zasobem mieszkaniowym w latach: 2007-2008
  5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności między sesjami
  6. Interpelacje i zapytania radnych oraz odpowiedzi
  7. Wolne wnioski i informacje
  8. Zamknięcie sesji

punkt 3 podpunkt 1

33 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 2

51 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 2 załącznik 1

42 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 3

49 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 4

52 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 5

44 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 6

30 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 7

29 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 3 podpunkt 8

29 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 1

29 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 2

29 KBPobierzPodgląd pliku

punkt 4 podpunkt 3

30 KBPobierzPodgląd pliku