25.02.2009 r. - przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

4 lutego 2009
BZ.II.341-0/4/1/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 16 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu i budowie nawierzchni tymczasowych dróg gminnych oraz remonty nawierzchni jezdni i chodników wraz z transportem - średnia odległość w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg tj. do 5 km, w tym: 1. Wykonanie lub przełożenie naw. z płyt żelbetowych - 500m2; 2. Utwardzenie naw. drogi gruntowej - 1300m2; 3. Remont lub wykonanie naw. nieulepszonych żużlowych mechanicznie - 2700m2; 4. Remont naw. nieulepszonej-żwirowej - 1000m2; 5. Remont naw. nieulepszonej kamieniem łamanym - 5060m2; 6. Remont naw. z kostki bet. - 1050m2; 7. Remont naw. chodników z płyt bet. i kamiennych - 350m2; 8. Remont naw. i podbudów bet. - 120m2; 9. Remont naw. z kostki kamiennej i brukowca - 150m2; 10. Remont naw. z płyt bet. sześciokątnych - 1030m2; 11. Przestawienie krawężników bet. i kamiennych - 150mb; 12. Przestawienie obrzeży betonowych - 300mb; 13. Regulacja kratek ściekowych ulicznych oraz wymiana uszkodzonych rusztów kratek ściekowych - 28szt.; 14. Remont cieków ulicznych z kostki bet. i kamiennej - 80mb; 15. Wymiana studzienki ściekowej ulicznej oraz przykanalika - 4szt.; 16. Regulacja wysokościowa urządzeń - 18szt.; 17. Wymiana przepustu pod zjazdem oraz ścianki czołowej przepustu - 10mb; 18. Wypełnienie przekopów-przełomów piaskiem stabilizowanym cementem - 20m3; 19. Transport technologiczny materiałów budowlanych - 100ton; 20. Mechaniczne wykonanie wykopu w gruncie - 250m2; 21. Rozebranie naw. asfaltowej oraz podbudowy bet. - 150m2; 22. Rozebranie naw. chodnika z płyt betonowych 35x35x5cm, 50x50x7cm i płyt kamiennych, podsypka piaskowa - 220m2; 23. Rozebranie obrzeży betonowych 6x20cm i 8x30cm na podsypce piaskowej - 200mb. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 25.02.2009r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 25.02.2009r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.314.42-6, 45.23.32.51-3
  • Termin realizacji zamówienia: 31.03.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:

  • wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentem potwierdzającym należyte jej wykonanie;
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dok. potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie na stanowisku kierownika budowy;
  • wykażą się polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 04.02.2009r. pod numerem 33427-2009

Opracowała: Marta Łukaszewicz, inspektor BZ, tel. (094) 35 51 581



UMOWA -Projekt.doc

201 KBPobierzPodgląd pliku

SIWZ.doc

125 KBPobierzPodgląd pliku

OFERTA - remont nawierzchni.doc

328 KBPobierzPodgląd pliku