06.01.2008 r. - przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na przebudowę ulicy Chopina w Kołobrzegu

3 grudnia 2008
BZ.II.341-0/2/23/08

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
przebudowę ulicy Chopina w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12 (były budynek ZUS), tel. (094) 35-51-604 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Agata Ulewicz - Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg, e-mail: a.ulewicz@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 20 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przebudowy nawierzchni ulicy Chopina w Kołobrzegu, a w tym:

  1. Roboty ziemne i rozbiórkowe
  2. Roboty nawierzchniowe (jezdnia z nawierzchnią asfaltową 1358,025m2, chodniki z kostki betonowej 1051m2)
  3. Odwodnienie ulicy
  4. Roboty wykończeniowe
  5. Dokumentacja powykonawcza

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 06.01.2009 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 06.01.2009 r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.24-5
  • Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.08.2009 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • wnieśli wadium w wysokości 20.000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych
  • wykażą się polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  • wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu i oddaniu do użytku nawierzchni jezdni z masy asfaltowej o pow. min. 1400m2 wraz z kanalizacją deszczową (wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami)
  • przedłożą odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy posiada uprawnienia budowlane w zakresie dróg

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 03.12.2008 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 346751 - 2008

PROJEKT JEST WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ, ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO

Opracowała: Marta Łukaszewicz
inspektor BZ, tel. (094) 35 51 581



Pytania i odpowiedzi - 09.12.2008 r.doc

210 KBPobierzPodgląd pliku

Opis.doc

3.0 MBPobierzPodgląd pliku

Załączniki.zip

11.6 MBPobierzPodgląd pliku

Zestawienie dokumentacji projektowej.doc

24 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa.doc

1.8 MBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc

579 KBPobierzPodgląd pliku