25,08,2008 - przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na przebudowa dróg na osiedlu Radzikowo II - Bosmańska, Kapitańska, Marynarska, Partyzantów, Pierwszych Osadników, Synów Pułku, Zbowidowców, Żeglarska ...

31 lipca 2008
BZ - 341-0/2/12/08

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
przebudowa dróg na osiedlu Radzikowo II - Bosmańska, Kapitańska, Marynarska, Partyzantów, Pierwszych Osadników, Synów Pułku, Zbowidowców, Żeglarska - etap I obejmujący ul. Partyzantów, Synów Pułku i Żeglarską oraz budowa i modernizacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta: osiedle Radzikowo II - etap I obejmujący ul. Partyzantów, Synów Pułku i Żeglarską

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12 (były budynek ZUS) pok. nr 20, tel. (094) 35-51-541 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Czesław Stoma - Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg, e-mail: inwestycje@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 150 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest:

  1. Budowa kanalizacji deszczowej w ulicach: Partyzantów, Synów Pułku i w części ul. Żeglarskiej o następujących parametrach: dn 500 mm l=7 m, dn 400 mm l=253 m, dn 350 mm l=68 m, dn 300 mm l=777 m, dn 200 mm l=79 m, dn 150 mm l= 449 m wraz z budową separatora (60/600 S lamelowy), osadnika dn 2,50 m, studni do poboru prób, wylotu betonowego dn 500 mm umocnionego brukiem, przebudowa i konserwacja rowu melioracyjnego na długości 370 m oraz budowa drogi technologicznej z płyt żelbetowych 300x150x15 cm i długości l=229 m.
  2. Remont ulic: Partyzantów, Synów Pułku i części ul. Żeglarskiej - odcinek o długości 105 mb, polegający na rozbiórce istniejącej nawierzchni 5 cm, wykonaniu koryta głębokości 40 cm, warstwy odsączającej z pospółki 20 cm, podbudowy z kruszywa łamanego grubości 25 cm i nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm na powierzchni 3730 m2 wraz z wykonaniem krawężnika betonowego na ławie o długości 1805 mb oraz chodnika z kostki betonowej grubości 6 cm i wjazdów z kostki czerwonej grubości 8 cm.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 25.08.2008r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 25.08.2008 r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.00.00-8, 45.23.32.00-1
  • Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.05.2009 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655) oraz, którzy:

  • wnieśli wadium w wysokości 50.000,00 zł, słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych
  • wykażą się polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  • wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu naw. z kostki betonowej o pow. min. 3000m2 oraz kanalizacji deszczowej o dł. min. 500mb
  • przedłożą odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiada uprawnienia drogowe bez ograniczeń oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 31.07.2008 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 176734-2008

Opracowała: Marta Łukaszewicz
inspektor BZ, tel. (094) 35 51 581



odpowiedź nr 2.pdf

82 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Pełna_treść_ogłoszenia.doc

29 KBPobierzPodgląd pliku

Uzupełnienie dokumentacji - 12.08.2008.pdf

73 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Dodatkowy opis uzupełniający dokumentację projektu - SANITARNA.pdf

143 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Zestaw odpowiedzi - 11 sierpnia 2008.pdf

63 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Projekt organizacji ruchu.pdf

769 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Pełna treść dokumentu protest.doc

0.9 MBPobierzPodgląd pliku

Dokumentacja Projektu - Sanitarna.zip

4.1 MBPobierzPodgląd pliku

Dokumentacja Projektu - Drogi.zip

16.6 MBPobierzPodgląd pliku

Zestawienie Dokumentacji Projektowej.doc

62 KBPobierzPodgląd pliku

Opis.doc

130 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa.doc

138 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc

275 KBPobierzPodgląd pliku