11.07.2008 r. - przetarg nieograniczony na remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ulicy ppor. Łopuskiego Edmunda 15 w Kołobrzegu

20 czerwca 2008
BZ- 341-1/4/4/08

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony na:
remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ulicy ppor. Łopuskiego Edmunda 15 w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Szkole Podstawowej nr 3, 78-100 Kołobrzeg ul. Łopuskiego Edmunda 15, tel. (094) 35 221 31 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest - Iwona Sołanko tel. (094) 35 221 31, e-mail: sp3.kolobrzeg@tlen.pl Koszt specyfikacji wynosi 20 zł. Płatne przelewem na konto Szkoły Podstawowej nr 3, Nr konta 93 1020 2821 0000 1902 0024 5456. Przedmiotem zamówienia jest: Remont dachu budynku szkolnego, który obejmuje:

  1. wymianę pokrycia dachu z zachowaniem rodzaju pokrycia z dachówki karpiówki układanej w koronkę w ilości około 1000 m2
  2. wymianę obróbek blacharskich z zastosowaniem blachy cynkowo-tytanowej - remont naświetli typu wole oko w ilości 8 sztuk
  3. częściową wymianę krokwi o wymiarach 180x60mm w ilości 402,5m
  4. wymianę instalacji odgromowej na dachu-całość instalacji na dachu
  5. naprawę tynków kominów ponad połacią dachu
  6. wymianę pokrycia z dachówki na elewacji (mansardy i gzymsy) od strony ul. Łopuskiego
  7. oraz daszek od strony podwórka w ilości 130,5m2

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. Nr 104, I piętro) w terminie do dnia 11.07.2008 r. do godz. 09:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 11.07.2008 r. o godz.10:00

  • Kod CPV- 45-21-42-00-2
  • Termin realizacji zamówienia 20.08.2008 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni,
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655) oraz, którzy:

  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • przedłożą oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
  • wykażą się polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
  • przedłożą odpowiednie dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonano co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na pokryciu dachów dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę, o powierzchni minimum 1000 m2. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w dniu 20.06.2008 r. w
Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 136592 -2008

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ tel. 094 35 51 581



Przedmiar robót - zalacznik.pdf

58 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

IV SIWZ Dokumentacja techniczna.doc

27 KBPobierzPodgląd pliku

III Opis-Remont dachu(a).doc

60 KBPobierzPodgląd pliku

II Umowa-Remont dachu.doc

110 KBPobierzPodgląd pliku

I SIWZ-Remont dachu(a).doc

197 KBPobierzPodgląd pliku