07.07.2009 r. - remont korytarza, klatki schodowej oraz klas lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu

15 czerwca 2009
BZ.I.341-1/4/2/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony na:
remont korytarza, klatki schodowej oraz klas lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Szkole Podstawowej nr 4, 78-100 Kołobrzeg ul. Kupiecka 1, tel. (094) 35 448 76 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest – Jolanta Śniadecka tel. (094) 35 448 76, e-mail: j.sniadecka@sp4kg.pl Koszt specyfikacji wynosi 20 zł. Płatne przelewem na konto Szkoły Podstawowej nr 4, nr konta 44 1020 2821 0000 1702 0038 7571. Przedmiotem zamówienia jest: rozebranie boazerii z desek, demontaż starych i montaż nowych drzwi wraz z ościeżami, wymiana kratek wentylacyjnych, rozbiórka ścianek, naświetli, budowa ścianek, rozbiórka podłogi z parkietu dębowego, skucie warstwy podbudowy parkietu, wykonanie podłoża pod wykładzinę PCV, położenie wykładziny PCV, wyrównanie powierzchni ścian i sufitów, wykonanie gładzi tynkowych, trzykrotne malowanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pokój nr 104, I piętro) w terminie do dnia 07.07.2009 r. do godz. 09:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 07.07.2009 r. o godz.10:00

  • Kod CPV- 45-30-00-00-9
  • Termin realizacji zamówienia 30.08.2009 r.
  • Termin związania ofertą – 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz, którzy:

  • przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
  • przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
  • wykażą się polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  • przedłożą dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonano co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 100 tys. zł. odpowiadającą robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont obiektu użyteczności publicznej. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami.
  • przedłożą odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada uprawnienia konstrukcyjno - budowlane w ograniczonym zakresie wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w dniu 15.06.2009 r. w
Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 190620 -2009

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ tel. 094 35 51 581



Załączniki.zip

3.4 MBPobierzPodgląd pliku

Umowa.doc

110 KBPobierzPodgląd pliku

Opis.doc

40 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc

258 KBPobierzPodgląd pliku