1 lipca 2009
BZ.III.341-0/4/21/09
OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 14.000 euro na:
budowa oświetlenia podwórka między ul. Waryńskiego, ul. Kniewskiego, ul. Unii Lubelskiej i ul. Drzymały w Kołobrzegu
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pokój nr 9 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-509 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Roman Buszac - Inspektor Wydziału Komunalnego, e-mail: r.buszac@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 10 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Budowa oświetlenia podwórka na ułożeniu w gruncie linii sterowniczych XzTKMXpw 3x2x0,6mm2 o długości 415m, linii kablowych YAKY 4x25mm2 o długości 415 m, zamontowaniu dziesięciu latarni (słupy stalowe ocynkowane parkowe 5,0 m i oprawy parkowe ze źródłami światła SON-T 70W) na fundamentach prefabrykowanych w miejscach ustalonych w Projekcie Budowlanym. zasilenie oświetlenia z szafki oświetleniowej wykonanej zgodnie z projektem budowlanym i zasilonej z wolnego pola 0,4 kV stacji transformatorowej kablem YKY 3x6mm 2-9 m.. w słupach należy zainstalować dodatkowo oprócz złączy IZK elektroniczne wysokoczęstotliwościowe układy zasilające źródła światła z funkcją obniżania zużycia energii elektrycznej, współpracujących z systemem zarządzania oświetlenia typu np. Columbus firmy Trimax. Wykonanie pomiarów rezystancji izolacji, pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, pomiarów rezystancji uziomów wraz ze sporządzeniem protokołów. Sprawdzanie działania skuteczności działania redukcji zużycia energii elektrycznej. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i podanie współrzędnych geograficznych słupów i szafki oświetleniowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 27.07.2009 r. do godz. 9:30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 27.07.2009. o godz.10:00
Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:
Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 01.07.2009r. pod numerem 103195 - 2009
Prezydent Miasta Kołobrzeg
Janusz Gromek
Opracowała: Julia Tarnawczyk
podinspektor BZ, tel 094 35 51 581