04.08.2009 r. - remont instalacji elektrycznej i komputerowej budynku ZS Nr 2

13 lipca 2009
BZ.I.341-1/4/4/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony na:
remont instalacji elektrycznej i komputerowej budynku szkolnego Zespołu Szkół nr 2 w Kołobrzegu - etap I

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Zespole Szkół nr 2, 78-100 Kołobrzeg, ul. ppor. Śliwińskiego 1, tel.: 094 35 227 69 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest - dyrektor szkoły mgr inż. Ewa Kamińska tel. 094 35 227 69, e-mail: sekretariat@gimnazjum2.org Koszt specyfikacji wynosi 20 zł. Płatne gotówką w sekretariacie Zespołu Szkół nr 2 lub przelewem na konto, nr konta 49 1020 2821 0000 1002 0038 1228. Przedmiotem zamówienia jest: remont i modernizacja instalacji elektrycznej i komputerowej części budynku szkolnego przy ulicy ppor. Śliwińskiego 1 w Kołobrzegu, użytkowanego przez Zespół Szkół nr 2. Obejmuje wykonanie kompletnej tablicy głównej WLZ-tów i instalacji IV piętra oraz wszystkich listw instalacyjnych i obwodów klatki schodowej od strony północnej obiektu. Zadanie dotyczy części budynku o powierzchni około 1332 m2.Zakres przedmiotu zamówienia:1. Roboty przygotowawcze i demontażowe;2.Linie zasilające i obwody; 3.Montaż osprzętu instalacyjnego;4.Montaż opraw;5.Tablice rozdzielcze;6. Roboty wykończeniowe (uzupełnienia, malowania, wywóz gruzu); 7. Badania i pomiary powykonawcze; 8. Dokumentacja powykonawcza. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pokój nr 104, I piętro) w terminie do dnia 04.08.2009 r. do godz. 09:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 04.08.2009 r. o godz.10:00

  • Kod CPV- 45-31-11-00-1, 32-42-10-00-0
  • Termin realizacji zamówienia 31.08.2009 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz, którzy:

  • przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • przedłożą oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.
  • przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego zaświadczenia: właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
  • przedłożą formularz cenowy;
  • przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
  • przedłożą odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiada uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC;
  • przedłożą dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonano co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 150 tys. zł. odpowiadającą robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. instalacje elektryczne wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub mieszkalnych. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w dniu 13.07.2009 r. w
Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 110101 -2009

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. 094 35 51 581

 - Załączniki


 


Umowa

107 KBPobierzPodgląd pliku

Opis

93 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

248 KBPobierzPodgląd pliku