05.08.2009 r. - Regionalne Centrum Sportu - zagospodarowanie terenów sportowych przy ul. Śliwińskiego w Kołobrzegu
26 czerwca 2009
BZ.I.341-0/2/6/09
OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 5.150.000 euro na: Regionalne Centrum Sportu - zagospodarowanie terenów sportowych przy ul. Śliwińskiego w Kołobrzegu
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Wydziale Inwestycji 78-100 Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094)35 51 542 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest - Andrzej Rypina Gł. Specjalista Wydziału Inwestycji tel.(094)35-51-542,e-mail:rypina@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 1950zł. Płatne gotówką w kasie Urzędu Miasta Kołobrzeg lub przelewem na konto PKO BP S.A. o/Kołobrzeg, nr konta 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiot zamówienia obejmuje: budowę stadionu piłkarskiego z pełnowymiarowym boiskiem o nawierzchni naturalnej ze sztucznym oświetleniem (1400 lux, maszty 38mb), wykonanie dwóch krytych trybun dla 3017 widzów z zapleczem techniczno - socjalnym, treningowe boisko piłkarskie o naw. naturalnej, skatepark, przebudowę ul. Śliwińskiego na pasaż pieszy, wykonanie placu Agory i innych układów komunikacyjnych oraz niezbędne sieci, instalacje i przyłącza. W ramach zadania należy wykonać pełnobranżowe roboty budowlane wraz z zagospodarowaniem terenu oraz z niezbędnym zakresem robót obejmujących sieci i instalacje wewnętrzne oraz wyposażenie techniczne:
Roboty budowlane: dwie trybuny, zespoły kas, zagospodarowanie terenu
Rozruch technologiczny: oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu:
pow. zabudowy:
trybuna A- zachodnia: 2.324,47 m2
trybuna B- wschodnia: 1.844,30 m2
Kasy (2 zespoły + kołowroty) 141,00 m2
Trafostacja 16,00 m2
miejsca postojowe zamknięte (obsługa, VIP, zawodnicy) 39 + 2 BUS
miejsca postojowe ogólnie dostępne 228 +2 BUS
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. Nr 104, I piętro) w terminie do dnia 05.08.2009r. do godz. 09:30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 05.08.2009 r. o godz.10:00
Kod CPV- 45 21 22 24-2
Termin realizacji zamówienia 31.03.2011r .
Termin związania ofertą - 60 dni
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%
Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz, którzy:
przedłożą dowód wniesienia wadium w kwocie 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)
wykażą się polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 10.000.000,00 zł. (słownie: dziesięć milionów złotych)
przedłożą dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonano co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu i oddaniu do użytku obiektu sportowego o wartości minimum 15 mln. zł. (brutto) w skład którego wchodziło boisko sportowe o powierzchni min. 4000 m2. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami
przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenia: - właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu
przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
przedłożą odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy, posiada uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC
przedłożą sprawozdanie finansowe albo jego część (w zakresie sprzedaży usług budowlano-montażowych), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wymagane jest okazanie się sprzedażą w wysokości nie mniejszej niż 40 mln. zł w każdym roku obrotowym
przedłożą informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wymagana zdolność kredytowa minimum 8 mln. zł.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
w dniu 26.06.2009r. pod numerem 2009/S 120-174818
z up. Prezydenta Miasta
Tomasz Tamborski
Zastępca Prezydenta
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (stan na 31.07.2009 r.)
Umowa (stan na 31.07.2009 r.)
Opis
Zestawienie Dokumentacji
Pytania i odpowiedzi z dnia 30-06-2009 - zestaw pierwszy
Pytania i odpowiedzi z dnia 15-07-2009 - zestaw drugi
Pytania i odpowiedzi z dnia 16-07-2009 - zestaw trzeci
Załącznik z przedmiarem do zestawu pytań i odpowiedzi nr 3
Pytania i odpowiedzi z dnia 21-07-2009 - zestaw czwarty
E - dokumentacja geologiczna
Pytania i odpowiedzi z dnia 22-07-2009 - zestaw piąty 'poprawiony'
Pytania i odpowiedzi z dnia 23-07-2009 - zestaw szósty
Pytania i odpowiedzi z dnia 23-07-2009 - zestaw siódmy
Pytania i odpowiedzi z dnia 24-07-2009 - zestaw ósmy
Pytania i odpowiedzi z dnia 27-07-2009 - zestaw dziewiąty
Pytania i odpowiedzi z dnia 28-07-2009 - zestaw dziesiąty
Pytania i odpowiedzi z dnia 28-07-2009 - zestaw jedenasty
Załącznik do zestawu pytań i odpowiedzi nr 11 - rysunek "K4-16"
Pytania i odpowiedzi z dnia 29-07-2009 - zestaw dwunasty
Pytania i odpowiedzi z dnia 30-07-2009 - zestaw trzynasty
Pytania i odpowiedzi z dnia 31-07-2009 - zestaw czternasty
Pytania i odpowiedzi z dnia 03-08-2009 - zestaw piętnasty
Pytania i odpowiedzi z dnia 03-08-2009 - zestaw szesnasty
Pytania i odpowiedzi z dnia 04-08-2009 - zestaw siedemnasty
Pytania i odpowiedzi z dnia 05-08-2009 - zestaw osiemnasty
Pytania i odpowiedzi z dnia 06-08-2009 - zestaw dziewiętnasty
Źródło informacji: Tomasz Kolasa, Data źródła: 2009.06.29, 14:46, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2009.07.02, 14:47, Historia zmian