07.09.2009 r. - remont sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 1
13 sierpnia 2009
BZ.I.341-1/4/7/09
OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG ogłasza przetarg nieograniczony na: roboty remontowo-budowlane w sali gimnastycznej z wymianą parkietu w Gimnazjum nr 1 w Kołobrzegu ul. Portowa 37
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Gimnazjum nr 1, 78-100 Kołobrzeg, ul. Portowa 37, tel.(094)35 223 82 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest - Lucyna Lisowska, tel. (094)35 223 82, e-mail: jedynkagim@wp.pl Koszt specyfikacji wynosi 20zł. Płatne przelewem na konto, nr konta 42 1020 2821 0000 1702 0038 4891. Przedmiotem zamówienia jest: wymiana starego parkietu, wykonanie robót remontowo-budowlanych, montaż zestawu do koszykówki oraz drabinek sportowych w sali gimnastycznej o wymiarach: Szerokość-11,02m, długość 18,02m, wysokość-7-10m. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pokój nr 104, I piętro) w terminie do dnia 07.09.2009 r. do godz. 09:30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 07.09.2009 r. o godz.10:00
Kod CPV- 45-21-42-00-2
Termin realizacji zamówienia 23.10.2009 r.
Termin związania ofertą - 30 dni
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%
Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz, którzy:
przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
przedłożą oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku
przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenia:- właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu
przedłożą formularz cenowy
przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
przedłożą odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia konstrukcyjno-budowlane w ograniczonym zakresie wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC
przedłożą dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonano co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 100 tys. zł. odpowiadającą robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont użyteczności publicznej. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami
Ogłoszenie zostało zamieszczone w dniu 13.08.2009 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 133319 -2009
Źródło informacji: Tomasz Kolasa, Data źródła: 2009.08.13, 13:49, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2009.08.13, 13:50, Historia zmian