03.09.2009 r. - budowa zespołu boisk 'ORLIK'

07 sierpnia 2009
BZ.I.341-0/2/14/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
budowa zespołu boisk w ramach programu 'Moje boisko Orlik 2012' na osiedlu Witkowice przy ul. Makuszyńskiego w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-541 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl .Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Justyna Greczyńska - podinspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg, e-mail: j.greczynska@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 155 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: 1.Budowa boiska do piłki nożnej (pow. 1860m2, nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa", wyposażenie: bramki aluminiowe - 2szt., siatki do bramek - 2szt.); 2.Budowa boiska wielofunkcyjnego (pow. 613,11m2, nawierzchnia poliuretanowa wyposażenie: obręcz do koszykówki wraz z siatką - 2szt., tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2szt., mechanizm regulacji wysokości - 2szt., konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2szt.,słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne - 2szt., siatka do siatkówki -1szt.); 3.Ogrodzenie terenu - wysokość 4,0m, piłkochwyty o wysokości 6,0m.Zaprojektowano również bramę o wymiarach 3,0 x 2,5m i furtki wejściowe o szerokości 1,10m.;4.Oświetlenie terenu (projektory zamontowane na 10 masztach o wys. min. 9m); 5.Chodniki wg dokumentacji projektowej; 6.Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego; 7.Dostawa i montaż gotowego budynku zaplecza sanitarno - szatniowego (pow. całkowita: 84,86m2, kubatura: 280,04m2); 8.Infrastruktura techniczna (odwodnienie terenu, sieci energetyczne, przyłącza wodociągowe i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączeniem obiektu zaplecza socjalnego do istniejących sieci). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 03.09.2009 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 03.09.2009 r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.21.22.21-1
  • Termin realizacji zamówienia: do dnia 27.11.2009r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655z późn. zm.) oraz, którzy:

  • wnieśli wadium w wysokości 15.000,00 zł, słownie : piętnaście tysięcy złotych
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • przedłożą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
  • przedłożą aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
  • przedłożą wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (dopuszczalne jest wykazanie realizacji dwóch boisk w ramach jednej lub dwóch umów) z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.);
  • przedłożą dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:
    1. konstrukcyjno-budowlanej,
    2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
    3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
      oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby;
  • przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł.
    Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł.;
  • przedłożą wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:
    1. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
      • Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport lub dokument równoważny
      • Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
      • Atest PZH dla oferowanej nawierzchni
      • Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię
    2. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
      • Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com)
      • Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni
        np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny
      • Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
      • Atest PZH dla oferowanej nawierzchni
      • Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 07.08.2009 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 129749 - 2009

Zastępca Prezydenta ds. Gospodarczych
Tomasz Tamborski

ZAŁĄCZNIKI:
 - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 - Załączniki "Orlik"
 - Załączniki "Projekt Budowlany"
 - Załączniki "Projekt Wykonawczy"
 - Załączniki "Przedmiary"
 - Załączniki "Specyfikacje Techniczne"