16.09.2009 r. - remont nawierzchni jezdni ul. Walki Młodych i Mieszka I

25 sierpnia 2009
BZ.I.341-0/4/28/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont nawierzchni jezdni w ulicy Walki Młodych- etap II i w ul. Mieszka I w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Wydziale Komunalnym 78-100 Kołobrzeg, tel. (094) 35-51 622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest, Waldemar Kazimierski -Inspektor Referatu Drogowego, tel. ( 094) 35 51 622, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kołobrzegu lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg 78 1020 2821 1402 0003 5675. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni asfaltowych w ul. Walki Młodych: a) roboty rozbiórkowe: - rozebranie nawierzchni, frezowanie, z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 5 cm z wywiezieniem w/w materiału z załadunkiem i wyładunkiem - 985,00 m2; -rozebranie krawężników bet. na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową 0,045m3/mb z wywiezieniem w/w materiału z załadunkiem i wyładunkiem - 45,00 mb; b) nawierzchnia: -oczyszczenie nawierzchni oraz skropienie asfaltem - 985,00 m2; - w-wa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych grub. 5 cm - 985,00 m2; c) regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych ;- wpusty uliczne.- 20,-szt.; - włazy kanałowe- 10,-szt.; -zawory wodociągowe i gazowe- 13,-szt.; d) oznakowanie poziome: -linie segregacyjne i krawędziowe, przerywane malowane mechanicznie - 18,60m2 - strzałki i inne symbole malowane ręcznie- 2,00 m2; -linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie-52,00m2; e) remont cieku i zatoki autobusowej: -krawężniki bet. o wym. 15x30 cm wystające na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową z betonu B-10, 0,045 m3/mb -45,00 mb; -remont cieku ulicznego z 2 rzędów kostki kamiennej na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy pod ciek z betonu B-10 o wymiarach 0,060m3/m2 - 85,00mb; -przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej h=18cm na posypce cementowo-piaskowej wraz remontem podbudowy bet. grub. 20 cm-105,00m2; j) opracowanie projektu organizacji ruchu oraz oznakowanie robót - 1,-kpl. ul. Mieszka I: a) roboty rozbiórkowe: -rozebranie nawierzchni, frezowanie, z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 5 cm z wywiezieniem w/w materiału z załadunkiem i wyładunkiem -1126,38 m2;b) nawierzchnia: -oczyszczenie nawierzchni oraz skropienie asfaltem -1126,38 m2;- w-wa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych grub. 5 cm -1126,38m2; c) ciek uliczny:- rozebranie podbudowy bet. grub.12cm, ręcznie -18,00m2;- wykonanie cieku ulicznego z kostki bet. grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy pod ciek z betonu B-10 o wymiarach 0,024m3/m2- 90,00mb; c) regulacja pionowa studzienek: rządzeń podziemnych - wpusty uliczne -4szt.; - łazy kanałowe - 3szt; - zawory wodociągowe i gazowe - 4szt. d) opracowanie projektu organizacji ruchu oraz oznakowanie robót 1,-kpl. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych.
Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 16.09.2009r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 16.09.2009. o godz.10:00

  • Kod CPV 45233223-8
  • Termin realizacji zamówienia 30.10.2009 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.)oraz którzy:

  • Przedłożą Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Minimum jedno zamówienie o powierzchni 1000,00 m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych
  • Przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą kierowały wykonywaniem zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie (minimum) wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika /zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zadać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
  • Wykażą się polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Przedłożą kosztorys ofertowy.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 25.08.2009r. pod numerem 139073- 2009

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: Julia Tarnawczyk
podinspektor BZ, tel 094 35 51 581

ZAŁĄCZNIKI:
 - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 - Umowa
 - Oferta
 - Szczegółowa Specyfikacja techniczna
 - Załączniki
 - Zestaw pytań i odpowiedzi z dnia 04.09.2009 r. - zestaw pierwszy