27.10.2009 r. - remont pokrycia dachu dla budynku przy ul. Zwycięzców 12 i 12A

06 października 2009
BZ.III.341-0/4/33/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont pokrycia dachu dla budynku przy ul. Zwycięzców 12 i 12A w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Wydziale Inwestycji 78-100 Kołobrzeg, tel. (094) 35-51 541 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest, Czesław Stoma, Zastępca Naczelnika Inwestycji, tel. (094) 35 51 541, e-mail: inwestycje@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 20 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie Urzędu Miasta w Kołobrzegu lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg 78 1020 2821 1402 0003 5675. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont dachu o powierzchni c.a 261 m2, dach kryty dachówką karpiówką, wraz z wykonaniem obróbek blacharskich na budynku zlokalizowanym w Kołobrzegu przy ul. Zwycięzców 12 i 12 A. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 27.10.2009 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 27.10.2009. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45453000-7
  • Termin realizacji zamówienia: 15.12.2009 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:

  • Przedłożą odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia konstrukcyjno- budowlane w nieograniczonym zakresie do kierowania zamówieniem, wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC- zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów
  • Przedłożą odpowiednie dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonano co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont lub wykonanie pokrycia dachu dachówką ceramiczną o pow. min. 350 m2. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
  • Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  • Przedłożą formularz cenowy

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 06.10.2009r. pod numerem 346686 - 2009

Prezydent Miasta Kołobrzeg
Janusz Gromek

Opracowała: Julia Tarnawczyk, podinspektor BZ, tel 094 35 51 581
 

ZAŁĄCZNIKI:
 - Załączniki spakowane do .zip (8 MB)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

245 KBPobierzPodgląd pliku

Opis

62 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

128 KBPobierzPodgląd pliku

Zestawienie Dokumentacji Projektowej

31 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 16.10.2009 r. - zestaw pierwszy

125 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 22.10.2009 r. - zestaw drugi

117 KBPobierz na dyskPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 23.10.2009 r. - zestaw trzeci

122 KBPobierz na dyskPodgląd pliku