16 marca 2010
BZ-3410-4.I-4/10
OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Drzymały i 18-go Marca w Kołobrzegu
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 17 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e- mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest „Remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Drzymały i 18-go Marca w Kołobrzegu” polegający na:1.Rozbiórka: a) ławy betonowej 0,045m3/mb - 16,133 m3; b) krawężnika betonowego na podsypce cementowo-piaskowej - 358,50 mb; c) chodników z płyt 50x50x7cm - 348,75 m2; d) chodników z płyt 35 x 35 x 5cm - 591,00 m2; e) nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grubość 3 cm - 322,50 m2;f) obrzeży chodnikowych 8x30cm - 180,00 mb; g) nawierzchni z płyt drogowych, spoiny zamulone zaprawą cementową-10,50 m2; 2. Roboty ziemne - korytowanie: a) roboty ziemne ręczne i mechaniczne na głębokość 10-20 cm-128,325 m3; 3. Krawężniki i obrzeża: a) rowki o wymiarach 20x20cm, pod ławy krawężnikowe i obrzeża-538,500 mb; b) krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm wystające na podsypce cementowo-piaskowej-358,00 mb; c) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 60,00 mb; 4. Chodniki: a) warstwa odcinająca z piasku grubości 6 cm po zagęszczeniu - 1.272,75 m2; b)chodniki z kostki betonowej prostokątnej 10x20cm, kolorowej, grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, 30% kostka czerwona 70% kostka siwa- 1.272,75 m2c) podbudowa betonowa z betonu B-7,5 grubości 12 cm, bez dylatacji - 164,50 m2; 5. Regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych - 4,80 m2; 6. Oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu- 1,- kpl. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 31.03.2010r. do godz. 9:30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 31.03.2010r. o godz.10:00
Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:
Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 16.03.2010 r. pod numerem 73264 - 2010
Prezydent Miasta
Janusz Gromek
Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel.: +48 94 35 51 581