31.03.2010 r. - remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Drzymały i 18-go Marca w Kołobrzegu

16 marca 2010
BZ-3410-4.I-4/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Drzymały i 18-go Marca w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 17 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e- mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest „Remont nawierzchni chodnika w pasie drogowym ul. Drzymały i 18-go Marca w Kołobrzegu” polegający na:1.Rozbiórka: a) ławy betonowej 0,045m3/mb - 16,133 m3; b) krawężnika betonowego na podsypce cementowo-piaskowej - 358,50 mb; c) chodników z płyt 50x50x7cm - 348,75 m2; d) chodników z płyt 35 x 35 x 5cm - 591,00 m2; e) nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grubość 3 cm - 322,50 m2;f) obrzeży chodnikowych 8x30cm - 180,00 mb; g) nawierzchni z płyt drogowych, spoiny zamulone zaprawą cementową-10,50 m2; 2. Roboty ziemne - korytowanie: a) roboty ziemne ręczne i mechaniczne na głębokość 10-20 cm-128,325 m3; 3. Krawężniki i obrzeża: a) rowki o wymiarach 20x20cm, pod ławy krawężnikowe i obrzeża-538,500 mb; b) krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm wystające na podsypce cementowo-piaskowej-358,00 mb; c) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 60,00 mb; 4. Chodniki: a) warstwa odcinająca z piasku grubości 6 cm po zagęszczeniu - 1.272,75 m2; b)chodniki z kostki betonowej prostokątnej 10x20cm, kolorowej, grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, 30% kostka czerwona 70% kostka siwa- 1.272,75 m2c) podbudowa betonowa z betonu B-7,5 grubości 12 cm, bez dylatacji - 164,50 m2; 5. Regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych - 4,80 m2; 6. Oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu- 1,- kpl. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 31.03.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 31.03.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8
  • Termin realizacji zamówienia: 31.05.2010 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:

  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
  • Przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy)
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 nr 223 poz.1655 z późn. zm.)
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; minimum jedno zamówienie uwzględniające, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o pow. 1.000,00 m2;
  • Przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie (minimum) wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika;
  • Przedłożą kosztorys ofertowy (zawierający wszystkie pozycje przedmiaru) sporządzony w oparciu o przedmiar robót będący załącznikiem do niniejszej SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Kosztorys ofertowy powinien zawierać ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 16.03.2010 r. pod numerem 73264 - 2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel.: +48 94 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia

135 KBPobierzPodgląd pliku

Word

91 KBPobierzPodgląd pliku

Oferta

134 KBPobierzPodgląd pliku

Szczegółowa Specyfikacja Techniczna

758 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

4.8 MBPobierzPodgląd pliku