04.11.2009 r. - budowa i modernizacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Kołobrzeg - Osiedle Podczele

14 października 2009
BZ.I.341-0/2/20/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
budowa i modernizacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Kołobrzeg - Osiedle Podczele (separatory)

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12 pok. nr 21, tel. (094) 35-51-542 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Marek Kowalski - Główny Spec. Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg, e-mail: m.kowalski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 70 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia jest: budowa i modernizacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Kołobrzeg -Osiedle Podczele (separatory) w tym remont i modernizacja kolektorów na kolektorze A (montaż separatora koalescencyjnego SEP 30/300-1-6 wraz z nadbudową, montaż studni pomiarowej prefabrykowanej D-1200 mm wraz z zasuwą nożową, droga dojazdowa z płyt JOMB - 150 m2) oraz remont i modernizacja kolektorów na kolektorze C (montaż separatora koalescencyjnego SEP 50/500-1-6-8.0 wraz z nadbudową, montaż studni pomiarowej prefabrykowanej D - 1200 mm wraz z zasuwą nożową, reling rurociągu betonowego D-500 - 60mb).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 04.11.2009r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 04.11.2009 r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.21.30-2
  • Termin realizacji zamówienia: do dnia 10.12.2009 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz, którzy:

  • Wykażą się polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  • Przedłożą dowód wniesienia wadium w kwocie 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych)
  • Przedłożą formularz cenowy
  • Przedłożą kopię dokumentu potwierdzającego posiadane przez kierownika robót uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
  • Przedłożą dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonano co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu naprawy kolektora deszczowego metodą bezwykopową wraz z montażem separatora o wartości robót min. 150.000,00 zł. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania zadania odpowiednimi dokumentami (np. referencje)
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zaświadczeń:- właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 14.10.2009 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 358582-2009

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. 094 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

262 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

126 KBPobierzPodgląd pliku

Opis

108 KBPobierzPodgląd pliku

Zestawienie dokumentacji

34 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

3.3 MBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 27.10.2009 r. - zestaw pierwszy

71 KBPobierzPodgląd pliku