19.05.2010 r. - remont dachu na obiekcie Żłobka "KRASNAL" przy ul. Bogusława X 18 w Kołobrzegu

27 kwietnia 2010
BZ- 3411-4.I-1/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Remont dachu na obiekcie Żłobka "KRASNAL" przy ul. Bogusława X 18 w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Żłobku "KRASNAL" ul. Bogusława X 18, tel. (094) 35 265 11 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Grażyna Ronij - Kierownik Żłobka "KRASNAL", tel. (094) 35 265 11 Koszt specyfikacji wynosi 20 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie Żłobka "KRASNAL" lub przelewem na konto Żłobka Nr 20 1020 2821 0000 1802 0064 6265. Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi o powierzchni dachu 606,1 m2 oraz roboty elektryczne - wymiana instalacji odgromowej na budynku Żłobka "KRASNAL" w Kołobrzegu przy ul. Bogusława X 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 19.05.2010 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 19.05.2010 r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.45.30.00-7
  • Termin realizacji zamówienia: 20.08.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • Przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy;
  • Przedłożą oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą oświadczenia Wykonawcy:
    1. że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia konstrukcyjno - budowlane w ograniczonym zakresie do kierowania zamówieniem, wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie;
  • Przedłożą wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający wykonanie jednego zamówienia polegającego na pokryciu dachu papą termozgrzewalną o powierzchni minimum 600m2 oraz wymianie instalacji odgromowej, o wartości minimum 100.000,00 zł. (brutto);
  • Przedłożą Formularz cenowy

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 27.04.2010 r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych 98429 - 2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. 94 35 51 581


Załączniki

205 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

101 KBPobierzPodgląd pliku

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

195 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

57 KBPobierzPodgląd pliku