21.05.2010 r. - budowa ciągu komunikacyjnego z osiedla Radzikowo III do morza w ramach projektu: Budowa ścieżki rowerowej Ustronie Morskie- Kołobrzeg-Dźwirzyno oraz Miasto Barth w ramach Międzynarodowej Nadmorskiej Trasy rowerowej nr 10

27 kwietnia 2010
BZ-3410-2.I-8/10

OGŁOSZENIE
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
 

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (94) 35-51-542 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Andrzej Rypina - Główny Specjalista Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg, e-mail: rypina@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 85 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. W ramach zamówienia należy wykonać ścieżkę rowerową wraz z ciągiem pieszym: od ul. Bursztynowej na os. Radzikowo III - do planowanej ścieżki rowerowej w linii ul. Arciszewskiego (zadanie: "Budowa ścieżki rowerowej do Grzybowa z odwodnieniem. Projektowany ciąg komunikacyjny pokrywa się w znacznej części z trasą obecnie istniejącego ciągu pieszego. Długość projektowanego ciągu pieszo - rowerowego to 1,122 km (pow. ok. 5 049m2). Uwaga: projektowany ciąg komunikacyjny rozpoczyna się od km 0+100 (do km 1+222). Szerokość ciągu 4,5m, pobocza ziemne obustronne min. 1,0m.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót drogowych i elektrycznych, tj.: wykonanie ścieżki rowerowej i pieszej (wzornictwo i kolorystyka wg projektu prace odwodnieniowe (w tym: kolektory i studnie oraz sączki), przepustów, budowa zatok postojowych dla samochodów, regeneracja nawierzchni asfaltowej ul. Arciszewskiego oraz wykonanie oświetlenia (w tym 42 słupy z oprawami). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 21.05.2010 r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 21.05.2010 r. o godz.10:00.

  • Kod CPV - 45.23.00.00-8
  • Termin realizacji zamówienia: do dnia 05.11.2010r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655z późn. zmianami) oraz, którzy:

  • Formularz oferty
  • Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Przedłożą oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia go na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Przedłożą dowód wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • Przedłożą oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • Przedłożą Formularz cenowy;
  • Przedłożą opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł. W przypadku opłaty polisy przelewem, należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu;
  • Odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, wymagane przepisami prawa budowlanego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC;
  • Przedłożą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - dokumenty potwierdzające, iż wykonano co najmniej: 1 robotę budowlaną polegającą na budowie obiektów z kostki betonowej, np. ciąg pieszo - rowerowy, drogi, chodniki, itp. o długości min 500mb (900m2);
  • Przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (na kwotę minimum 800 tysięcy złotych), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 27.04.2010r.
w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 98915 - 2010

Prezydent Miasta
Janusz Gromek

PROJEKT JEST WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH PROGRAMU WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ POLSKA - MEKLEMBURGIA POMORZE PRZEDNIE / BRANDENBURGIA 2007-2013

Opracowała: Edyta Majewska
inspektor BZ, tel. 94 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

1.9 MBPobierzPodgląd pliku

Zestawienie dokumentacji projektowej

875 KBPobierzPodgląd pliku

Załączniki

9.6 MBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

0.9 MBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

0.9 MBPobierzPodgląd pliku

Dokumentacja budowlana - STWiOR

1.7 MBPobierzPodgląd pliku

Dokumentacja budowlana - Przedmiary

3.2 MBPobierzPodgląd pliku

Dokumentacja budowlana - Projekty

38 MBPobierzPodgląd pliku

Dokumentacja budowlana - Inne

660 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 17.05.2010 r. (zestaw piąty)

0.9 MBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 13.05.2010 r. (zestaw czwarty)

0.9 MBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 13.05.2010 r. (zestaw trzeci)

0.9 MBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 12.05.2010 r. (zestaw drugi)

0.9 MBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 12.05.2010 r. (zestaw drugi) - załaczniki

286 KBPobierzPodgląd pliku

Zmiana ogłoszenia dotyczącego przetargu

860 KBPobierzPodgląd pliku

Wyjaśnienie Nr 1 do przetargu z dnia 30.04.2010 r.

88 KBPobierzPodgląd pliku

Aktualizacja strony nr 6 w SIWZ

871 KBPobierzPodgląd pliku

Aktualizacja strony nr 20 w SIWZ

876 KBPobierzPodgląd pliku