Remont nawierzchni jezdni i chodników w ul. Mickiewicza w Kołobrzegu

24 maja 2010
BZ-3410-4.II-11/10

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
remont nawierzchni jezdni i chodników w ul. Mickiewicza w Kołobrzegu

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Komunalnym pok. nr 16 Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (094) 35-51-622 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Waldemar Kazimierski - Inspektor Referatu Drogowego, e-mail: w.kazimierski@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg Nr 78 1020 2821 0000 1402 0003 5675. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni jezdni i chodników w ul. Mickiewicza w Kołobrzegu, w tym: 1. Roboty rozbiórkowe: rozebranie nawierzchni gr. 4cm z mieszanek mineralno - bitumicznych (877,50m2). 2. Roboty ziemne - korytowanie: roboty ziemne ręczne i mechaniczne w gruncie kat. I-IV (109,26m3). 3. Przestawienie krawężników kamiennych: krawężniki kamienne o wym. 20x35cm wraz z ławą betonową - krawężnik inwestora (165,00mb). 4. Nawierzchnia z kostki kamiennej - przełożenie: rozebranie podbudowy betonowej gr. 12cm (87,75m2); wykonanie ścieku z kostki kamiennej, kostka rzędowa - materiał inwestora (165,00mb); dowiezienie brakującej kostki kamiennej rzędowej (42,383 tony); przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej, kostka 18cm, 50% nawierzchni jezdni (438,75m2). 5. Miejsca postojowe dla samochodów osobowych: obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm (130,00mb); nawierzchnia z kostki betonowej (260,00m2). 6. Wykonanie chodnika: obrzeża betonowe o wym. 30x8cm (415,00m2). 7. Regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych (2,40m2). 8. Oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (1 kpl.). 9. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza (1 kpl.) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 09.06.2010r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 09.06.2010r. o godz.10:00

  • Kod CPV - 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8
  • Termin realizacji zamówienia: 15.07.2010 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%
  • Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163 z późn. zm.) oraz którzy:
  • przedłożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy
  • przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  • przedłożą oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  • wykażą się polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
  • przedłożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • wykażą, iż wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum jedno zamówienie uwzględniające, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o pow. 1.000,00 m2);
  • przedłożą wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz oświadczenie że Kierownik Budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby;
  • przedłożą kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót.

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 24.05.2010r. pod numerem 140610-2010

w.z. Prezydenta Miasta
Mirosław Tessikowski


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

136 KBPobierzPodgląd pliku

Opis przedmiotu zamówienia

133 KBPobierzPodgląd pliku

Umowa - projekt

92 KBPobierzPodgląd pliku

Przedmiar

1.0 MBPobierz na dyskPodgląd pliku